Přestože Sebastien Ogier má letošní sezonu ve WRC u béčka Citroenu již zajištěnou, byl vybrán do pětice kandidátů v projektu BFGoodrich, který podle očekávání vyhrál. Na Monte se tak představí další kandidát na vítězství.
Poté, co bylo oznámeno pokračování projektu BFGoodrich Drivers Team, se francouzští novináři začali domlouvat na možných jezdcích. Na případnou účast v Monte si mohli dělat zálusk Alex Bengue, Bryan Bouffier, Yoann Bonato, Jean-Sebastien Vigion a právě Sebastien Ogier. Podle očekávání vyhrál Ogier. Hned na to se ale začaly ozývat hlasy, že tento projekt je určen především mladým talentovaným jezdců (že tyhle vlastnosti Ogier má nás sice přesvědčil), kteří ale nemají zajištěnou budoucnost nebo potřebné prostředky na účast. Což už Ogier moc nesplňuje…
"Je to super zpráva! Ani v nejmenším jsem neočekával, že bych mohl být vybrán právě já. Rád bych chtěl poděkovat BFGoodrich, že mě vybrali do týmu a dali do mě svoji důvěru. Samozřejmě se je pokusím nezklamat," reagoval Ogier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?