Conrad Rautenbach. Tohle poměrně exotické jméno jsme měli možnost vidět ve WRC v minulém roce. Letos se tento Zimbabwan chystá ještě více zaujmout. Zde si můžete přečíst menší rozhovor.
Kdy jsi se narodil?12. 11. 1984.
Z jaké země pocházíš?Ze Zimbabwe.
Tvoje první rally?Zimbabwe Dunlop Challege 2001
Jaké jsou tvoje cíle pro tento rok?Samozřejmě získat co nejvíce bodů jak pro mě, tak i pro tým.
Jaké bylo tvoje první auta?Jeep Wrangler.
Jak si se k rally dostal?Můj táta jezdil profesionálně rally, byl dobrý řídič, celkem čtyřikrát vyhrál v Zimbabwe šampionát.
Jaký je nejlepší dárek, který jsi od fanoušků nebo sponzora dostal?Určitě možnost jízdy s C4 WRC.
Mnoho jezdců i sportovců má něco pro štěstí, nějaký talisman. Máš taky něco podobného?Mám svoji cestu. Před zkouškou se snažím být připravený, ostatně jako všichni ostatní.
A na závěr, koho si nejvíce vážíš?Své rodiny a Colina McRaee.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?