Na internetových stránkách Pettera Solberga bylo oznámeno, že je jezdec volný a může jet pro jakoukoliv značku v MS. Dospěl tedy k dohodě se Subaru.
Petter je pod smlouvou se Subaru, které mu platí i mzdu. Nebylo tudíž jasné, zda-li bude moci v příští sezoně vůbec startovat za nějaký jiný tým. Včera bylo oznámeno, že se Nor bude moci sezony zúčastnit v jakémkoliv týmu nebo autě. „Petter Solberg a Subaru dospěli k rozhodnutí, že si jezdec bude moci vybrat, pro kterou značku a v jakém autě se zúčastní sezony 2009 a dalších sezon ve WRC. Petter se teď musí rozhodnout, pro který tým nakonec bude v sezoně 2009 závodit,“ stojí na internetových stránkách Pettera Solberga.
Jako poměrně pravděpodobná se jeví možnost, že Nor pojede v týmu Adapta, který by měl mít podporu Prodrivu. Byl by kolegou zatím jediného oznámeného jezdce týmu, tedy Madse Ostberga.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?