SEAT Service nabízí moderní konektivitu a praktické chytré funkce pro každodenní cestování automobilem za výhodných podmínek i majitelům starších vozů SEAT. Vstupenkou do světa konektivity je chytrý mobilní telefon s aplikací My SEAT App a zařízení My SEAT DataPlug.
Po rychlé a snadné instalaci má uživatel na svém telefonu kdykoli a kdekoli k dispozici všechny důležité údaje o svém voze SEAT a jeho provozu. Mezi benefity patří také snadnější údržba vozidla s aktuálními informacemi o atraktivních servisních akcích a rychlá pomoc v případě nečekaných událostí díky propojení se sítí autorizovaných servisů SEAT.
„Vědění nám dává moc,“ říká Lukáš Popelka, vedoucí marketingu servisních služeb společnosti Porsche Česká republika. „Proto majitelům vozů SEAT nabízíme chytrou aplikaci My SEAT App, která jim poskytne vše, co potřebují vědět o svém voze. Díky zařízení My SEAT DataPlug z nabídky Originálního příslušenství SEAT je nejmodernější konektivita se všemi souvisejícími benefity dostupná také pro řidiče starších vozů SEAT. Cestování ve vozech SEAT je s aplikací My SEAT App ještě snadnější a zábavnější!“
Cesta do světa síťově propojených automobilů je pro majitele starších vozů SEAT velmi snadná. Stačí si za pouhých 990 Kč pořídit zařízení My SEAT DataPlug z nabídky Originálního příslušenství SEAT a do chytrého telefonu si stáhnout bezplatnou aplikaci My SEAT App. Zprovoznění celého systému je velmi snadné i pro naprosté laiky. My SEAT DataPlug ve voze si uživatel propojí s chytrým telefonem jednoduše prostřednictvím Bluetooth.
Zařízení My SEAT DataPlug se připojí k rozhraní diagnostického systému OBD2, které bývá umístěno na levé straně pod volantem. Do aplikace My SEAT App se uživatel přihlásí prostřednictvím nově vytvořeného nebo již existujícího uživatelského účtu SEAT ID. Veškeré funkce jsou k dispozici po propojení modulu My SEAT DataPlug s chytrým telefonem. Aplikace My SEAT App běží na chytrých telefonech s operačními systémy iOS 10.0 či Android 5.0 (nebo s jejich novějšími verzemi).
My SEAT DataPlug přenáší informace o voze přímo do přenosného zařízení. Uživatelé aplikace My SEAT App tak mají vždy po ruce individualizovaná upozornění, informace o stavu vozidla nebo přehledy a data o všech svých jízdách. Každodenní provoz usnadní plánovač jízd s funkcí jejich archivace. My SEAT App umožňuje také kontrolu a optimalizaci provozních nákladů.
Aplikace My SEAT App je rovněž skvělým nástrojem pro udržování staršího vozu v bezvadném technickém stavu. Portfolio služeb v této oblasti zahrnuje mimo jiné rychlý přístup k uživatelské příručce konkrétního vozidla. V neznámém prostředí přijde vhod funkce vyhledávání partnerů SEAT v blízkém okolí a jednoduchá aktivace navigace ke zvolenému servisu SEAT pouhým stisknutím tlačítka. V případě poruchy nebo jiné nečekané události si mohou uživatelé aplikace My SEAT App stejně snadno přivolat pomoc v rámci služby SEAT Mobilita. Majitelé vozů SEAT jsou aplikací My SEAT App navíc upozorňováni na aktuální servisní akce, například na zvýhodněné nabídky Originálního příslušenství SEAT.
My SEAT DataPlug je k dispozici pro starší modely SEAT od roku výroby 2008. Kompatibilitu svého vozu SEAT s tímto zařízením si mohou majitelé ověřit na webové stránce https://www.seat.cz/servis-a-prislusenstvi/konektivita-a-technologie/my-seat-app.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.