S příchodem nového Batmana v podobě Roberta Pattinsona přijíždí i jeho nový vůz. Nejnovější Batmobil se zcela vymyká těm předešlým, co byly trochu jako z kresleného komiksu.
Režisér nového zpracování komiksové klasiky uveřejnil první tři snímky vozu, s jehož pomocí okřídlený hrdina potírá nekalé živly Gothamu. Na rozdíl od předešlých Batmobilů vypadá ten současný velmi realisticky. A přesto temně a drsně. Vůz má širokou a nízkou přední část s hluboko zapuštěnými světlomety. Vzhledem velmi připomíná americká muscle-cars 70. let, nejvíce asi Dodge Challenger.
Zadní široké blatníky skrývají masivní pneumatiky. Střecha, potažmo i kabina, je velmi krátká, protože celá zadní část vozu je odkrytá a dává možnost nahlédnout na pohonnou jednotku, která je v této generaci Batmobilu vskutku monstrózní.
Motor je do široka rozevřené Véčko. Z fotografie není zcela patrný počet válců, ale z největší pravděpodobností se jedná o V10. Uprostřed motoru by mohla být tryska, což je už dlouhá léta poznávacím znamením všech Batmobilů.
Nový superhrdinský film ponese jednoduchý název Batman. Krom Roberta Pattinsona uvidíme na plátnech kin také Zoë Kravitz jako Catwoman, Paula Dano v roli Hádankáře a Colin Farrell se uvede v roli Penguina. Plánovaná premiéra je 25. června 2021.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.