Čeští internetoví uživatelé ocenili originální kombinaci fotografie a kresby. V hlasování o nejlepší kalendář roku 2020, který realizovala společnost Motofocus, zvítězil projekt ProfiAuto. Stejný kalendář dosáhl na první místo také na Slovensku.
Odborný motoristický portál Motofocus každoročně pořádá prestižní soutěž o nejlepší kalendář, ve kterém spolu soutěží kalendáře z motoristické branže. V roce 2020 nejvíce zaujal návštěvníky českého webu kalendář společnosti ProfiAuto, který obhajoval loňskou bronzovou pozici. V letošním roce si však vedl nejlépe, když získal 18 % všech hlasů v konkurenci 14 dalších značek.
„Kalendář zobrazuje propojení rychlých aut, krásných žen a kombinaci fotografie s kresbami. Myslím, že výsledek je velmi podařený, což nakonec potvrdili samotní hlasující, kteří náš kalendář vybrali jako nejlepší jak v Česku, tak i na Slovensku. Doufám, že se nám podaří i v příštím roce vytvořit kalendář, který bude zase trochu jiný, než je v automobilové branži zvykem," říká Jindřich Krejčí, ředitel značky ProfiAuto pro Česko a Slovensko.
Provedení kalendáře je opravdu netradiční. Výsledné spojení malby a fotografie dodává každému portrétu kus jedinečnosti a unikátnosti. Výsledkem je, že u většiny portrétů člověk pochybuje, co je opravdové a co bylo dokresleno.
V každém měsíci se modelky prezentují na pozadí nakresleného světa plného jedinečných aut. Výběr scenérie není náhodný. Aston Martin v Londýně, Maserati v Itálii nebo Bugatti ve Francii zvou fanoušky na cestu po automobilovém světě.
Kalendář ProfiAuto 2020 je k dispozici u partnerských autoservisů a obchodů této značky.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?