Čeští internetoví uživatelé ocenili originální kombinaci fotografie a kresby. V hlasování o nejlepší kalendář roku 2020, který realizovala společnost Motofocus, zvítězil projekt ProfiAuto. Stejný kalendář dosáhl na první místo také na Slovensku.
Odborný motoristický portál Motofocus každoročně pořádá prestižní soutěž o nejlepší kalendář, ve kterém spolu soutěží kalendáře z motoristické branže. V roce 2020 nejvíce zaujal návštěvníky českého webu kalendář společnosti ProfiAuto, který obhajoval loňskou bronzovou pozici. V letošním roce si však vedl nejlépe, když získal 18 % všech hlasů v konkurenci 14 dalších značek.
„Kalendář zobrazuje propojení rychlých aut, krásných žen a kombinaci fotografie s kresbami. Myslím, že výsledek je velmi podařený, což nakonec potvrdili samotní hlasující, kteří náš kalendář vybrali jako nejlepší jak v Česku, tak i na Slovensku. Doufám, že se nám podaří i v příštím roce vytvořit kalendář, který bude zase trochu jiný, než je v automobilové branži zvykem," říká Jindřich Krejčí, ředitel značky ProfiAuto pro Česko a Slovensko.
Provedení kalendáře je opravdu netradiční. Výsledné spojení malby a fotografie dodává každému portrétu kus jedinečnosti a unikátnosti. Výsledkem je, že u většiny portrétů člověk pochybuje, co je opravdové a co bylo dokresleno.
V každém měsíci se modelky prezentují na pozadí nakresleného světa plného jedinečných aut. Výběr scenérie není náhodný. Aston Martin v Londýně, Maserati v Itálii nebo Bugatti ve Francii zvou fanoušky na cestu po automobilovém světě.
Kalendář ProfiAuto 2020 je k dispozici u partnerských autoservisů a obchodů této značky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.