Čeští internetoví uživatelé ocenili originální kombinaci fotografie a kresby. V hlasování o nejlepší kalendář roku 2020, který realizovala společnost Motofocus, zvítězil projekt ProfiAuto. Stejný kalendář dosáhl na první místo také na Slovensku.
Odborný motoristický portál Motofocus každoročně pořádá prestižní soutěž o nejlepší kalendář, ve kterém spolu soutěží kalendáře z motoristické branže. V roce 2020 nejvíce zaujal návštěvníky českého webu kalendář společnosti ProfiAuto, který obhajoval loňskou bronzovou pozici. V letošním roce si však vedl nejlépe, když získal 18 % všech hlasů v konkurenci 14 dalších značek.
„Kalendář zobrazuje propojení rychlých aut, krásných žen a kombinaci fotografie s kresbami. Myslím, že výsledek je velmi podařený, což nakonec potvrdili samotní hlasující, kteří náš kalendář vybrali jako nejlepší jak v Česku, tak i na Slovensku. Doufám, že se nám podaří i v příštím roce vytvořit kalendář, který bude zase trochu jiný, než je v automobilové branži zvykem," říká Jindřich Krejčí, ředitel značky ProfiAuto pro Česko a Slovensko.
Provedení kalendáře je opravdu netradiční. Výsledné spojení malby a fotografie dodává každému portrétu kus jedinečnosti a unikátnosti. Výsledkem je, že u většiny portrétů člověk pochybuje, co je opravdové a co bylo dokresleno.
V každém měsíci se modelky prezentují na pozadí nakresleného světa plného jedinečných aut. Výběr scenérie není náhodný. Aston Martin v Londýně, Maserati v Itálii nebo Bugatti ve Francii zvou fanoušky na cestu po automobilovém světě.
Kalendář ProfiAuto 2020 je k dispozici u partnerských autoservisů a obchodů této značky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?