Aukční portál eBay zveřejnil seznam dvaceti nejdražších položek vydražených za loňský rok. Na 4. místě tohoto seznamu se umístilo Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015. S cenou 349 000 $ se tak jednalo o nejdražší vydražený automobil tohoto aukčního portálu.
Rudé Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015 bylo vydraženo za 349 000 $ (což dnešním kurzem dělá asi 7,87 milionů Kč). Italský supersport je poháněn atmosférickým dvanáctiválcem 6,5 l s výkonem 700 koní při 8250 ot./min a točivým momentem 690 Nm při 5500 ot./min. 700 hlavé stádo umožňuje "Lambu" akcelerovat z 0 na 100 km/h za rovné 3 s a díky absenci střechy si nový majitel může nechat rozcuchat účes rychlostí až 350 km/h.
V top dvacítce nejdražších předmětů vydražených aukčním portálem bylo celkem 11 automobilů. Zde se můžete podívat na 5 nejdražších. Jak je vidět, největší zájem byl o vozy ze Sant'Agaty:-Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015 za 349 800 $ (cca 7,87 mil. Kč)-Lamborghini Urus "Bianco Icarus" z roku za 245 995$ (cca 5,53 mil. Kč)-Ford GT40 z roku 2005 za 220 000 $ (cca 4,95 mil. Kč)-Mercedes-Benz G-Class z roku 2019 za 219 000 $ (cca 4,93 mil. Kč)-Lamborghini Huracan LP580-2 z roku 2019 za 209 900 $ (cca 4,7 mil. Kč)
Pro zajímavost uvedeme, že nejdražší položkou za loňský rok byl oběd s miliardářem Warrenem Buffettem, prodaný za neuvěřitelných 4 567 888 $ (cca 103 mil. Kč).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.