Aukční portál eBay zveřejnil seznam dvaceti nejdražších položek vydražených za loňský rok. Na 4. místě tohoto seznamu se umístilo Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015. S cenou 349 000 $ se tak jednalo o nejdražší vydražený automobil tohoto aukčního portálu.
Rudé Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015 bylo vydraženo za 349 000 $ (což dnešním kurzem dělá asi 7,87 milionů Kč). Italský supersport je poháněn atmosférickým dvanáctiválcem 6,5 l s výkonem 700 koní při 8250 ot./min a točivým momentem 690 Nm při 5500 ot./min. 700 hlavé stádo umožňuje "Lambu" akcelerovat z 0 na 100 km/h za rovné 3 s a díky absenci střechy si nový majitel může nechat rozcuchat účes rychlostí až 350 km/h.
V top dvacítce nejdražších předmětů vydražených aukčním portálem bylo celkem 11 automobilů. Zde se můžete podívat na 5 nejdražších. Jak je vidět, největší zájem byl o vozy ze Sant'Agaty:-Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015 za 349 800 $ (cca 7,87 mil. Kč)-Lamborghini Urus "Bianco Icarus" z roku za 245 995$ (cca 5,53 mil. Kč)-Ford GT40 z roku 2005 za 220 000 $ (cca 4,95 mil. Kč)-Mercedes-Benz G-Class z roku 2019 za 219 000 $ (cca 4,93 mil. Kč)-Lamborghini Huracan LP580-2 z roku 2019 za 209 900 $ (cca 4,7 mil. Kč)
Pro zajímavost uvedeme, že nejdražší položkou za loňský rok byl oběd s miliardářem Warrenem Buffettem, prodaný za neuvěřitelných 4 567 888 $ (cca 103 mil. Kč).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.