Aukční portál eBay zveřejnil seznam dvaceti nejdražších položek vydražených za loňský rok. Na 4. místě tohoto seznamu se umístilo Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015. S cenou 349 000 $ se tak jednalo o nejdražší vydražený automobil tohoto aukčního portálu.
Rudé Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015 bylo vydraženo za 349 000 $ (což dnešním kurzem dělá asi 7,87 milionů Kč). Italský supersport je poháněn atmosférickým dvanáctiválcem 6,5 l s výkonem 700 koní při 8250 ot./min a točivým momentem 690 Nm při 5500 ot./min. 700 hlavé stádo umožňuje "Lambu" akcelerovat z 0 na 100 km/h za rovné 3 s a díky absenci střechy si nový majitel může nechat rozcuchat účes rychlostí až 350 km/h.
V top dvacítce nejdražších předmětů vydražených aukčním portálem bylo celkem 11 automobilů. Zde se můžete podívat na 5 nejdražších. Jak je vidět, největší zájem byl o vozy ze Sant'Agaty:-Lamborghini Aventador LP700/4 Roadster z roku 2015 za 349 800 $ (cca 7,87 mil. Kč)-Lamborghini Urus "Bianco Icarus" z roku za 245 995$ (cca 5,53 mil. Kč)-Ford GT40 z roku 2005 za 220 000 $ (cca 4,95 mil. Kč)-Mercedes-Benz G-Class z roku 2019 za 219 000 $ (cca 4,93 mil. Kč)-Lamborghini Huracan LP580-2 z roku 2019 za 209 900 $ (cca 4,7 mil. Kč)
Pro zajímavost uvedeme, že nejdražší položkou za loňský rok byl oběd s miliardářem Warrenem Buffettem, prodaný za neuvěřitelných 4 567 888 $ (cca 103 mil. Kč).
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?