JETTA, levná značka Volkswagenu. Jak se jí daří prodávat a co bude dál?

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 6. prosince 2019, 16:25 Google+

Volkswagen úspěšně uvedl v Číně svoji novou značku JETTA s novými vozy SUV VS5 a sedanem VA3. Od vstupu na trh v září bylo zákazníkům dodáno téměř 30 000 vozidel.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jetta

Jetta | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen se se svou novou levnou značkou JETTA zaměřuje na mladé čínské zákazníky, kteří hledají své první auto a umožní jim tak vstup do světa VW. Podíl téměř 80% dodaných JETTA připadá na SUV VS5.  

"Segment levných vozů byl doposud zastoupen téměř výhradně čínskými značkami. Značka JETTA uzavírá mezeru mezi segmentem levných vozů a střední třídou, na jehož horním konci je značka Volkswagen umístěna," říká Jürgen Stackmann , člen prodejní rady značky Volkswagen. "Vidíme tam obrovský potenciál a letmý začátek JETTA nám dává za pravdu."

img-responsive

Jetta | foto: Volkswagen

Asi jedna třetina všech osobních automobilů v Číně se v současné době prodává v segmentu levných vozů. V tomto segmentu si asi 80 procent zákazníků koupí auto poprvé v životě. První zákazníci v Číně jsou v průměru o 20 let mladší než v Evropě nebo v Americe. V segmentu levných vozů utratí od 8 000 do 15 000 EUR.

JETTA je na čínském trhu umístěna nezávisle, ale s rozpoznatelnou blízkostí k rodině Volkswagen. Inovativní prodejní koncepty, jako jsou vysoce digitalizované showroomy, doplňují zážitek ze značky. JETTA spoléhá na DNA Volkswagenu: kvalitu, bezpečnost, zachování hodnoty a jasný designový jazyk. Řada JETTA zahrnuje sedan a SUV. Druhé SUV bude následovat v blízké budoucnosti. Všechny modely vyrábí FAW-Volkswagen v nejmodernější továrně v Čcheng-tu a úzce spolupracují s centrálním centrem FAW-VW ve městě Changchun.

S podílem téměř 50 procent je Čína největším trhem společnosti Volkswagen. Značka v loňském roce podruhé za sebou dodala v Číně více než 3 miliony vozidel. V letošním roce jsou předběžné odhady prodejů na stejné úrovni, jako v předešlých dvou letech.

img-responsive

Jetta | foto: Volkswagen

Vytisknout

Diskuze: JETTA, levná značka Volkswagenu. Jak se jí daří prodávat a co bude dál?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Nový Ford Kuga

JAK DOPADLO? Nové SUV Ford Kuga na testech bezpečnosti Euro NCAP

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud