Volkswagen úspěšně uvedl v Číně svoji novou značku JETTA s novými vozy SUV VS5 a sedanem VA3. Od vstupu na trh v září bylo zákazníkům dodáno téměř 30 000 vozidel.
Volkswagen se se svou novou levnou značkou JETTA zaměřuje na mladé čínské zákazníky, kteří hledají své první auto a umožní jim tak vstup do světa VW. Podíl téměř 80% dodaných JETTA připadá na SUV VS5.
"Segment levných vozů byl doposud zastoupen téměř výhradně čínskými značkami. Značka JETTA uzavírá mezeru mezi segmentem levných vozů a střední třídou, na jehož horním konci je značka Volkswagen umístěna," říká Jürgen Stackmann , člen prodejní rady značky Volkswagen. "Vidíme tam obrovský potenciál a letmý začátek JETTA nám dává za pravdu."
Asi jedna třetina všech osobních automobilů v Číně se v současné době prodává v segmentu levných vozů. V tomto segmentu si asi 80 procent zákazníků koupí auto poprvé v životě. První zákazníci v Číně jsou v průměru o 20 let mladší než v Evropě nebo v Americe. V segmentu levných vozů utratí od 8 000 do 15 000 EUR.
JETTA je na čínském trhu umístěna nezávisle, ale s rozpoznatelnou blízkostí k rodině Volkswagen. Inovativní prodejní koncepty, jako jsou vysoce digitalizované showroomy, doplňují zážitek ze značky. JETTA spoléhá na DNA Volkswagenu: kvalitu, bezpečnost, zachování hodnoty a jasný designový jazyk. Řada JETTA zahrnuje sedan a SUV. Druhé SUV bude následovat v blízké budoucnosti. Všechny modely vyrábí FAW-Volkswagen v nejmodernější továrně v Čcheng-tu a úzce spolupracují s centrálním centrem FAW-VW ve městě Changchun.
S podílem téměř 50 procent je Čína největším trhem společnosti Volkswagen. Značka v loňském roce podruhé za sebou dodala v Číně více než 3 miliony vozidel. V letošním roce jsou předběžné odhady prodejů na stejné úrovni, jako v předešlých dvou letech.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.