Ve Finsku je nyní na prodej Audi RS6 Avant, s úpravou od firmy BSR, po jezdci F1 Kimi Räikkönenovi. Za ojeté rychlé kombi po slavném jezdci chtějí prodejci 125 000 €, což je přibližně dvakrát více, než je běžná cena podobně starých RS6.
Na Audi RS6 Avant není nejzajímavější jeho vysoká cena ani zvýšený výkon motoru, ale jeho dřívější majitel Kimi Räikkönen, čtyřicetiletý finský pilot Formule 1. Jeho největší úspěch je titul mistra světa roku 2007, který získal s vozem Scuderia Ferrari F2007.
Bílé Audi rozhodně není tak rychlé, jako Kimiho pracovní náčiní, ale i tak se nejedná o žádné ořezávátko. Už sériové provedení bylo velice rychlé. Tento konkrétní kus si vzali do parády lidé od firmy BRS. Původní výkon 560 koní se jim podařilo zvýšit na nynějších 680 koní. Točivý moment vzrostl, z už tak působivých 700 N.m., na téměř monstrózních 900 N.m. Maximální rychlost byla zvýšena na 325 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h je otázkou jen 3,9 s.
Jen pro zajímavost, Kimiho upravená Audi má o velmi slušných 80 koní a 100 N.m. více, než nabízí nedávno představená nová generace Audi RS6 s mild hybridní V8.
Pokud tedy máte zájem o opravdu schopné sportovní kombi se zajímavou historií, které za 5 let svého života ujelo 69 000 km, neváhejte kontaktovat dealera. Vůz stojí před společností Netti Auto, webová stránka je www.nettiauto.com.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.