Ruská mysl má šílené nápady, které často zkouší i v praxi. V tomto videu se Rusové pustili do experimentů s litými koly. Postupným odřezáváním jednotlivých paprsků zkoušeli jejich únosnost.
Kola dělají auto. S plechovými koly a poklicemi ze supermarketu žádnou parádu neuděláte. Proto jsou litá kola vítaným doplňkem a dokáží výrazně vylepšit design vašeho vozu. Jsou s nimi však spojeny i drahé opravy pokud je odřete při parkování o obrubník. Ruští automobiloví nadšenci se rozhodli vyzkoušet jejich výdrž a to poměrně svérázným způsobem. Postupným odřezáváním jednotlivých paprsků zkoušeli kolik toho unesou. Krátkou jízdu by zvládl i jediný paprsek!
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?