Le Mans 1977. Rovinka je opravdu rovinka! 5,5 km dlouhá „La Hunaudières“, kde sportovní vozy do dosahovaly rychlosti téměř 400 km/h.
V roce 1990 zde byly z bezpečnostních důvodů na nejdelší závodní rovince na světě nainstalovány dvě zpomalovací šikany.
Užijte si zážitek jednoho původního kola s vozem Porsche 936, kde závodní volant ovládá jezdec Jürgen Barth, který komentuje svou jízdu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?