Le Mans 1977. Rovinka je opravdu rovinka! 5,5 km dlouhá „La Hunaudières“, kde sportovní vozy do dosahovaly rychlosti téměř 400 km/h.
V roce 1990 zde byly z bezpečnostních důvodů na nejdelší závodní rovince na světě nainstalovány dvě zpomalovací šikany.
Užijte si zážitek jednoho původního kola s vozem Porsche 936, kde závodní volant ovládá jezdec Jürgen Barth, který komentuje svou jízdu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?