Loděnice Latitude 46 vyzvala studio Peugeot Design Lab a architekta Michele Molina, aby její nové luxusní plachetnici dodali „neoklasický“ design. Designéři studia Peugeot Design Lab se podíleli na návrhu paluby. Palubní prostor umožňuje solitérní plavbu nebo přepravu celé posádky. Ergonomie kokpitu je pro řízení lodi optimální. Tofinou 9.7 je dlouhá 9,75 metrů a je určena pro denní vyjížďky na moře. První dvě plachetnice budou dodány do přístavu La Rochelle v červnu 2019.
Latitude 46 se spojila se studiem Peugeot Design Lab
Projektová kancelář loděnice Latitude 46 se obrátila na architekta Michele Molina a společnost Peugeot s požadavkem na modernizaci a oživení vzhledu řady plachetnic Tofinou. Klasický styl Tofinou připomínají nové linie lodi, které jsou mimořádně elegantní, čisté a jemné. Akcentují ho také použité ušlechtilé materiály: lakovaný mahagon, nerezová ocel a chrom.
Přípravu plánů lodi jsme svěřili architektu Michele Molinovi, který navrhl silnější a širší trup, jež je příslibem energické plavby. Tento nový trup umožnil přehodnotit koncepci paluby. Společně se studiem Peugeot Design Lab jsme lodi vdechli moderního ducha, zlepšili život na palubě a ergonomii,“ prohlásil Christian Iscovici, ředitel loděnice Latitude 46.
Společnost Latitude 46 si vybrala studio Peugeot Design Lab kvůli jeho odbornosti v oblasti brand designu a průmyslového designu. Designérský tým studia realizoval v roce 2017 koncept kokpitu lodi Sea Drive Concept a v roce 2012 studii Concept Yacht (plachetnice o délce 30 metrů).
Peugeot Design Lab navrhl palubu plachetnice Tofinou 9.7
Designéři Peugeot navrhli vyváženou, čistou palubu bez jakýchkoliv překážek. Zpracování tvarů a povrchů je jednoduché a elegantní. Tento strukturovaný, precizně provedený a dynamický design je symbolem nové generace.
Design nové plachetnice Tofinou 9.7 zahrnuje i nové vybavení pro zlepšení ergonomie navigace a plynulosti pohybu na palubě.
Kokpit je vybaven dvěma ovládacími dotykovými obrazovkami nasměrovanými ke kormidelníkovi. Displeje jsou chráněné před stříkáním mořské vody. Všechny ovládací prvky včetně navijáků jsou na dosah ruky. Černě lakovaná konstrukce střechy kabiny zapuštěná v mahagonu je elegantní a moderní. Zadní paluba je díky širšímu trupu otevřená směrem do moře.První dvě plachetnice Tofinou 9.7 budou dodány zákazníkům v La Rochelle v červnu. Nové lodě se díky systému kýlu, který lze upevnit, otočit nebo zvednout, přizpůsobí všem vodním plochám. Veřejnost si bude moci nové plavidlo poprvé prohlédnout od 18. do 23. září na veletrhu Grand Pavois v La Rochelle. Lodě pak budou vystaveny od 7. do 15. prosince na mezinárodní výstavě lodí (Salon Nautic International) v Paříži.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?