Peugeot nedělá jen elegantní auta, tentokrát se podílel na designu plachetnice

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 17. května 2019, 08:49 Google+

Loděnice Latitude 46 vyzvala studio Peugeot Design Lab a architekta Michele Molina, aby její nové luxusní plachetnici dodali „neoklasický“ design. Designéři studia Peugeot Design Lab se podíleli na návrhu paluby. Palubní prostor umožňuje solitérní plavbu nebo přepravu celé posádky. Ergonomie kokpitu je pro řízení lodi optimální. Tofinou 9.7 je dlouhá 9,75 metrů a je určena pro denní vyjížďky na moře. První dvě plachetnice budou dodány do přístavu La Rochelle v červnu 2019.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tofinou 9.7

Tofinou 9.7 | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Latitude 46 se spojila se studiem Peugeot Design Lab

Projektová kancelář loděnice Latitude 46 se obrátila na architekta Michele Molina a společnost Peugeot s požadavkem na modernizaci a oživení vzhledu řady plachetnic Tofinou. Klasický styl Tofinou připomínají nové linie lodi, které jsou mimořádně elegantní, čisté a jemné. Akcentují ho také použité ušlechtilé materiály: lakovaný mahagon, nerezová ocel a chrom.

Přípravu plánů lodi jsme svěřili architektu Michele Molinovi, který navrhl silnější a širší trup, jež je příslibem energické plavby. Tento nový trup umožnil přehodnotit koncepci paluby. Společně se studiem Peugeot Design Lab jsme lodi vdechli moderního ducha, zlepšili život na palubě a ergonomii,“ prohlásil Christian Iscovici, ředitel loděnice Latitude 46.

Společnost Latitude 46 si vybrala studio Peugeot Design Lab kvůli jeho odbornosti v oblasti brand designu a průmyslového designu. Designérský tým studia realizoval v roce 2017 koncept kokpitu lodi Sea Drive Concept a v roce 2012 studii Concept Yacht (plachetnice o délce 30 metrů).

Peugeot Design Lab navrhl palubu plachetnice Tofinou 9.7

Designéři Peugeot navrhli vyváženou, čistou palubu bez jakýchkoliv překážek. Zpracování tvarů a povrchů je jednoduché a elegantní. Tento strukturovaný, precizně provedený a dynamický design je symbolem nové generace.

Design nové plachetnice Tofinou 9.7 zahrnuje i nové vybavení pro zlepšení ergonomie navigace a plynulosti pohybu na palubě.

  • Kokpit je vybaven dvěma ovládacími dotykovými obrazovkami nasměrovanými ke kormidelníkovi. Displeje jsou chráněné před stříkáním mořské vody. Všechny ovládací prvky včetně navijáků jsou na dosah ruky.
  • Černě lakovaná konstrukce střechy kabiny zapuštěná v mahagonu je elegantní a moderní.
  • Zadní paluba je díky širšímu trupu otevřená směrem do moře.

První dvě plachetnice Tofinou 9.7 budou dodány zákazníkům v La Rochelle v červnu. Nové lodě se díky systému kýlu, který lze upevnit, otočit nebo zvednout, přizpůsobí všem vodním plochám. Veřejnost si bude moci nové plavidlo poprvé prohlédnout od 18. do 23. září na veletrhu Grand Pavois v La Rochelle. Lodě pak budou vystaveny od 7. do 15. prosince na mezinárodní výstavě lodí (Salon Nautic International) v Paříži.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot nedělá jen elegantní auta, tentokrát se podílel na designu plachetnice

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Octavia

Blbec týdne? Tohle nemuselo dopadnout dobře

Radim Passer už v roce 2015 v Německu zjišťoval maximálku svého Bugatti Veyron, tehdy jel jen 402 km/h

Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

Nová Škoda Fabia 4. generace je větší, modernější, emotivnější. Dynamické proporce a ostře řezané hrany dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled.

Fabia stále na Slovensku jedničkou. Škoda ale nemá důvod jásat

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Test Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid, I ❤️ HYBRID?

OMV se hrdě hlásí k elektrické budoucnosti

Stát plánuje miliardy pro elektromobily

DS 4

Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

TMMF zahájení výroby

Auta nejsou, zoufají Češi. Příčin našli celou řadu

Volkswagen Amarok

Nový Amarok bude představen v polovině roku 2022, pod kapotou bude opět šestiválec

Škoda Enyaq iV nabíjená prostřednictvím zařízení Wallbox iV dodávaného automobilkou

Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

Ilustrační foto

ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

Ford Ranger Raptor

TEST: Ford Ranger Raptor – bestie do nejdrsnějších podmínek, kterou nejde nemilovat

ojetá auta

Konečně dobrá zpráva: Silná koruna zlevnila lidem ojetiny!

Toyota Yaris GRMN

Kladivo na Yaris GR? Nový Yaris GRMN, který je ještě ostřejší a bude pěkně vzácný!

BMW i4 - čistě elektrické 4dveřové Gran Coupé vstoupí na trh v průběhu roku 2021

BMW čerstvě přepsalo dějiny v prémiovém segmentu

lexus nx

Uhodnete, který Lexus je tím nejbezpečnějším v historii?

reklama

Doporučujeme

Carlos Ghosn čelí další kritice, za párty ve Versailles utratil 16,3 milionu korun z firemních peněz

Párty za 16 milionů? Uvězněný exšéf aliance Renault-Nissan-Mitsubishi má co…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid, I ❤️ HYBRID?

  2. TEST: Ford Ranger Raptor – bestie do nejdrsnějších podmínek, kterou nejde nemilovat

  3. Konečně dobrá zpráva: Silná koruna zlevnila lidem ojetiny!

  4. ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

  5. Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

  6. Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud