Ústeckou část dálnice D8 čekají omezení, trvat by měla až do srpna

ČTK / AutoRoad.cz, 13. května 2019, 08:49 Google+

Snížená rychlost na 80 kilometrů v hodině a doprava svedená v obou směrech do jednoho jízdního směru čekají od pondělní půlnoci na řidiče, kteří pojedou po dálnici D8 v úseku od tunelu Panská směrem do Německa.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: pixabay.com

Sdílejte článek

Policisté proto na D8 nasadí dvě hlídky na motocyklech a třetí dvoučlennou v automobilu. "Motocykl se bude v případě potřeby snáz proplétat v provozu a dostane se rychleji na místo," konstatovala Tvrzníková. Kvůli novému režimu na opravované dálnici museli policisté změnit systém služeb, aby vyhovoval aktuální situaci.

Dálnice se podle Studeckého bude opravovat v několika etapách v úseku mezi 83. a 92. kilometrem. "Začíná se pravou stranou ve směru na Německo, zhruba 600 metrů před tunely Panenská, kde budou práce probíhat téměř měsíc," zmínil. Následovat budou od poloviny července práce na levé části dálnice. Podle mluvčího ŘSD dojde na každé straně zhruba po 16 dnech ke zprovoznění prvních čtyř kilometrů. "Je to z důvodu minimalizování zvýšeného rizika vyplývajícího z uzavírky tunelů," uvedl Studecký. Ředitelství silnic a dálnic za opravy zaplatí 103,4 miliony korun.

Řidiči proto musí počítat s tím, že se při nehodách budou tvořit kolony. Objízdné trasy u D8 v Ústeckém kraji přitom nejsou přesně stanoveny. Policisté se tak často setkávají s tím, že řidiči, kteří se snaží zácpám vyhnout, se podle navigace vracejí znovu na kritické úseky dálnice. "Problém bude s objízdnými trasami, protože kamiony vzhledem k tonáži nesmí ani přes Cínovec ani přes Petrovice," sdělila ČTK už dříve Tvrzníková. Právě v tomto směru policie odklání provoz při vážných nehodách. "Nákladní automobily tak zůstanou na dálnici stát nebo by musely jet větším okruhem až někam na Cheb nebo na Šebík," dodala Tvrzníková.

Vytisknout

Diskuze: Ústeckou část dálnice D8 čekají omezení, trvat by měla až do srpna

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Hyundai i30 N Performance

TEST: Hyundai i30 N aneb hot-hatch, který zbořil všechny mýty!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud