Společnost Mitsubishi Motors Corporation odhalila na 40. ročníku mezinárodního autosalonu v Bangkoku svůj ikonický koncept Triton Absolute, vycházející z oblíbeného modelu Triton (L200), který zhmotňuje robustní a nekompromisní charakter vlajkového pick-upu Mitsubishi.
Triton Absolute tak představuje koncept „Absolutley Beyond Tough“ který vychází z „dynamiky pick-upu“ vyjádřené novým robustním designem vozu společně s jedinečnou technickou odolností tohoto modelu.
Nepřehlédnutelné prvky konceptu Triton Absolute poukazují na odolnost rámové konstrukce pick-upu a hlásají robustní design s nekompromisními schopnostmi vozu v jakémkoliv jízdním prostředí. Ochranné panely karoserie, robustní styl a výrazné prvky osvětlení tohoto speciálního modelu zprostředkují charakter „Absolutley Beyond Tough“, který se utvářel napříč generacemi tohoto mimořádného pick-upu.
Mitsubishi předpokládá, že tento smělý a ambiciózní model osloví majitele pick-upů po celém světě, neboť přináší kombinaci prověřené technické odolnosti a schopnosti modelu Triton (L200) utkat se s jakýmkoli terénem, ještě vylepšenou v modelovém provedení 2019, které se představilo na podzim loňského roku v Thajsku.
Triton Absolute je současně klíčovým představitelem sloganu Mitsubishi „Drive your Ambition“, který vyjadřuje historickou genetickou výbavu tradiční automobilové výroby Mitsubishi prostřednictvím robustního designu společně s pokrokovými hodnotami a ambicemi majitelů zkoumat nepoznané.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.