Před pár dny se na sociálních sítích objevila první fotografie odhalující část přídě omlazeného BMW řady 7, která prozradila použití poněkud kontroverzních obřích ledvinek. Nyní však přichází další fotografie, na které si můžeme prohlédnout celou přední masku bez jakéhokoliv maskování. A zřejmě rovnou v jedné z nejvyšších výbav.
Již první fotografie nové masky omlazeného BMW řady 7 vzbudila vášnivé diskuze, a to zejména kvůli použití obřích ledvinek. Ty chce zřejmě automobilka používat jako charakteristický znak všech větších modelů, ačkoliv odezva veřejnosti je poněkud kontroverzní.
Been waiting for this! The all new 2020 @BMWUSA #750i sneak peek #7series #bmw #bmw750i @bimmerpost @BMWUSAnews @bmw pic.twitter.com/Ufrwn31PPe
— Stan Rudman (@StanRudman) 6. ledna 2019
Ovšem zatímco první fotografie byla pořízena za špatných světelných podmínek a zřejmě ještě někde v zázemí, druhá fotografie pochází pravděpodobně ze soukromé akce, na které byla vybraným hostům představena omlazená řada 7 a to zřejmě rovnou ve výbavě 750i.
Kromě nepřehlédnutelných ledvinek se konečně naplno odhalují i úzké (zřejmě laserové) světlomety. V dolní části přepracovaného nárazníku můžeme vidět výrazné otvory pro přísun vzduchu k motoru a brzdám, což naznačuje, že máme čest s modelem vybaveným M-paketem. NA kapotě jsou pak dobře viditelné dva prosily po stranách.
Kromě nových fotografií se však objevují i nové informace o technických parametrech, jak upozornil web Motor1. Podle webu BMW Blog bychom se tak pod kapotou modelu 740i měli bez rozdílu poháněných náprav (zadní / 4x4) dočkat výkonu 335 až 340 koní - a to v závislosti na trhu.
Varianta 745e, tedy plug-in hybrid, by měla kombinovat 3.0 litrový řadový šestiválec s elektromotorem, díky čemuž by měl celkový výkon dosahovat cca 388 koní a 600 Nm točivého momentu. U varianty 750i pak máme čekat výkon okolo 530 koní a točivý moment cca 750 Nm.
Exciting new pics of the 2020 @BMWUSA #750i #7series #BMW #SneakPeek #bmw7er #740i #bmw750i @stanrudman @BMWUSAnews @BMW @BMWMotorsport #cars pic.twitter.com/2M2Zx74jJT
— Stan Rudman (@StanRudman) 7. ledna 2019
Nejvýkonnější model M760i xDrive s motorem V12 by měl nabízet výkon okolo 600 koní a počítá se i s jeho návratem na evropský trh. Předtím však bude muset být osazen filtrem pevných částic, aby dokázal splnit náročnější emisní limity.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.