Před pár dny se na sociálních sítích objevila první fotografie odhalující část přídě omlazeného BMW řady 7, která prozradila použití poněkud kontroverzních obřích ledvinek. Nyní však přichází další fotografie, na které si můžeme prohlédnout celou přední masku bez jakéhokoliv maskování. A zřejmě rovnou v jedné z nejvyšších výbav.
Již první fotografie nové masky omlazeného BMW řady 7 vzbudila vášnivé diskuze, a to zejména kvůli použití obřích ledvinek. Ty chce zřejmě automobilka používat jako charakteristický znak všech větších modelů, ačkoliv odezva veřejnosti je poněkud kontroverzní.
Been waiting for this! The all new 2020 @BMWUSA #750i sneak peek #7series #bmw #bmw750i @bimmerpost @BMWUSAnews @bmw pic.twitter.com/Ufrwn31PPe
— Stan Rudman (@StanRudman) 6. ledna 2019
Ovšem zatímco první fotografie byla pořízena za špatných světelných podmínek a zřejmě ještě někde v zázemí, druhá fotografie pochází pravděpodobně ze soukromé akce, na které byla vybraným hostům představena omlazená řada 7 a to zřejmě rovnou ve výbavě 750i.
Kromě nepřehlédnutelných ledvinek se konečně naplno odhalují i úzké (zřejmě laserové) světlomety. V dolní části přepracovaného nárazníku můžeme vidět výrazné otvory pro přísun vzduchu k motoru a brzdám, což naznačuje, že máme čest s modelem vybaveným M-paketem. NA kapotě jsou pak dobře viditelné dva prosily po stranách.
Kromě nových fotografií se však objevují i nové informace o technických parametrech, jak upozornil web Motor1. Podle webu BMW Blog bychom se tak pod kapotou modelu 740i měli bez rozdílu poháněných náprav (zadní / 4x4) dočkat výkonu 335 až 340 koní - a to v závislosti na trhu.
Varianta 745e, tedy plug-in hybrid, by měla kombinovat 3.0 litrový řadový šestiválec s elektromotorem, díky čemuž by měl celkový výkon dosahovat cca 388 koní a 600 Nm točivého momentu. U varianty 750i pak máme čekat výkon okolo 530 koní a točivý moment cca 750 Nm.
Exciting new pics of the 2020 @BMWUSA #750i #7series #BMW #SneakPeek #bmw7er #740i #bmw750i @stanrudman @BMWUSAnews @BMW @BMWMotorsport #cars pic.twitter.com/2M2Zx74jJT
— Stan Rudman (@StanRudman) 7. ledna 2019
Nejvýkonnější model M760i xDrive s motorem V12 by měl nabízet výkon okolo 600 koní a počítá se i s jeho návratem na evropský trh. Předtím však bude muset být osazen filtrem pevných částic, aby dokázal splnit náročnější emisní limity.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.