Až donedávna kolovaly světem spekulace, že motoristický pořad The Grand Tour, za kterým stojí slavná trojice Clarkson, Hammond a May, po třetí sérii skončí. Amazon, který pořad vysílá, však před několika hodinami potvrdil, že show bude pokračovat 4. sérií a slavná trojice nalezne u Amazonu "domov" i během následujících let.
Ještě před pár měsíci se objevovaly zprávy, podle kterých nemá štáb The Grand Tour žádné zprávy o prodloužení smlouvy s Amazonem a k natáčení čtvrté série tak nejspíš ani nedojde. Mnoho z nás už proto považovalo za hotové, že The Grand Tour zkrátka po třetí sezóně zmizí a slavní moderátoři budou pokračovat už jen ve svém projektu Drive Tribe.
Před pár hodinami se však na sociálních sítích objevil vzkaz od Amazonu, který jistě každého příznivce The Grand Tour musel potěšit. Kromě samotného oznámení o čtvrté sérii totiž slibuje i budoucí spolupráci a předznamenává změny v obsahu The Grand Tour:
„S radostí oznamujeme, že jsme prodloužili smlouvu s The Grand Tour na čtvrtou sezónu a jsme hrdí, že Prime Video bude i v následujících letech domovem pro Jeremyho, Richarda a Jamese. Ve čtvrté sezóně zahodí chlapi stan a vypraví se na dobrodružné cesty, které členové Amazon Prime milují."
Fráze „v následujících letech" tedy naznačuje, že Amazon se slavnou trojicí moderátorů i nadále počítá. Rozpočet na jejich show přitom rozhodně není nízký, přesto se zdá, že se Amazonu vyplácí.
Další celkem vítanou novinkou je konec stanu, který býval poměrně často terčem kritiky. Po opuštění Top Gearu však trojice moderátorů dostala od BBC poměrně přísná pravidla, podle kterých se jejich nový program nesměl svým obsahem Top Gearu ani přiblížit. A tak si místo klasického studia vymysleli stan, se kterým nejprve objížděli svět a následně už ho nechali na jednom místě.
Good news: After season 3 #TheGrandTour will be returning for an even bigger adventure. Bad News: We have a tent to sell. pic.twitter.com/GIz60N4ngA
— The Grand Tour (@thegrandtour) 13. prosince 2018
Následující epizody tedy budou bez stanu a tak se nabízí dvě varianty. BBC možná po najmutí nových "moderátorských hvězd" upustila od svých náročných podmínek a tak se slavná trojice vrátí zpátky do studia. Druhou možností je uvádění pořadu přímo z jejich dobrodružných cest, což by také nemuselo být špatné. Nezbývá tedy než se nechat překvapit.
My už jen můžeme připomenout, že třetí série se na obrazovky Amazon Prime vrátí již v 18. ledna 2019 a podle prvního traileru se opět máme na co těšit.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.