Ačkoliv nám sotva začal listopad a vánoce jsou ještě daleko, některé automobilky se iž rozhodly naladit na sváteční atmosféru. Jednou z nich je i americký Dodge, který připravil nové saně pro Sunta Clause. Pod kapotou mají 808 koňských sil a jejich základem se stal Dodge Challenger Hellcat Redeye
Hlavním hrdinou krátkého videa s názvem „Upgrade" je poněkud drsnější Santa Claus, kterého si střihl profesionální americký wrestler Bill Goldberg. Santa evidentně není spokojen se svými současnými saněmi a tak se mu jeho věrní pomocníci rozhodnou postavit nové.
Jejich základem se stal Dodge Challenger Hellcat Redeye, podle spotu nejrychlejší Muscle car světa, který pod svou kapotou ukrývá 6.2 litrový motor V8 Hemi o výkonu 808 koní. V tomto případě ale kola nahradily klasické ližiny, chybí dveře i část střechy a vzadu je vidět nákladový prostor pro dárky.
Kromě slavného wrestlera se podle webu The Drive ve videu objevuje i Christy Lee z „All Girls Garage" v roli paní Clausové a celou atmosféru poněkud punkových vánoc doplňuje skladba Santa Claus is Back in Town z alba We Wish you a Metal Xmas and Headbanging New Year.
Video by mělo být začátkem větší propagační kampaně na sociálních sítích, která by se měla rozjíždět s blížícími se svátky. Postupně bychom tak měli být svědky úprav Dodge na saně a to ve stylu televizních pořadů, které se zabývají renovacemi či úpravami automobilů.
Automobilka Dodge by navíc měla mít ke kampani přepravený i merchandisingový program. V něm by se měla objevit například trička s logem Hellcat Redeye a soby, případně další motivy kombinující výkonný sporťák s vánocemi a Santou.
Web The Drive se navíc s dotazy ohledně upraveného vozu obrátil přímo na automobilku, od které dostal zajímavé informace. Ukázalo se totiž, že speciální saně skutečně vznikly předělávkou funkčního Dodge Challenger widebody. Pod jeho kapotou navíc zůstal i původní motor, který se dá stále nastartovat. Na otázku, zde je vůz stále řiditelný, ale redaktoři dostali (nepřekvapivě) negativní odpověď, neboť „místo kol byly instalovány ližiny." Pokud by ovšem byla vůle, jistě by se dal i tento problém překonat.
Do vánoc sice zbývá dost času a jakkoliv podobně unáhlené reklamy a spoty nemáme příliš v oblibě, je potřeba uznat, že tohle se v zámoří celkem povedlo. A jsme docela zvědaví, jak budou další díly této propagační série pokračovat.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.