Santa dostal nové saně, soby vyměnil za 808 koní pod kapotou Dodge Challenger Hellcat Redeye

V nové reklamě Dodge vyměnil Santa Claus tradiční saně za upravený Challenger Hellcat Redeye
V nové reklamě Dodge vyměnil Santa Claus tradiční saně za upravený Challenger Hellcat Redeye, foto: youtube.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 6. listopadu 2018 15:25
Sdílej:

Ačkoliv nám sotva začal listopad a vánoce jsou ještě daleko, některé automobilky se iž rozhodly naladit na sváteční atmosféru. Jednou z nich je i americký Dodge, který připravil nové saně pro Sunta Clause. Pod kapotou mají 808 koňských sil a jejich základem se stal Dodge Challenger Hellcat Redeye

Hlavním hrdinou krátkého videa s názvem „Upgrade" je poněkud drsnější Santa Claus, kterého si střihl profesionální americký wrestler Bill Goldberg. Santa evidentně není spokojen se svými současnými saněmi a tak se mu jeho věrní pomocníci rozhodnou postavit nové. 

Jejich základem se stal Dodge Challenger Hellcat Redeye, podle spotu nejrychlejší Muscle car světa, který pod svou kapotou ukrývá 6.2 litrový motor V8 Hemi o výkonu 808 koní. V tomto případě ale kola nahradily klasické ližiny, chybí dveře i část střechy a vzadu je vidět nákladový prostor pro dárky.

Kromě slavného wrestlera se podle webu The Drive ve videu objevuje i Christy Lee z „All Girls Garage" v roli paní Clausové a celou atmosféru poněkud punkových vánoc doplňuje skladba Santa Claus is Back in Town z alba We Wish you a Metal Xmas and Headbanging New Year.

Video by mělo být začátkem větší propagační kampaně na sociálních sítích, která by se měla rozjíždět s blížícími se svátky. Postupně bychom tak měli být svědky úprav Dodge na saně a to ve stylu televizních pořadů, které se zabývají renovacemi či úpravami automobilů.

Automobilka Dodge by navíc měla mít ke kampani přepravený i merchandisingový program. V něm by se měla objevit například trička s logem Hellcat Redeye a soby, případně další motivy kombinující výkonný sporťák s vánocemi a Santou.

Web The Drive se navíc s dotazy ohledně upraveného vozu obrátil přímo na automobilku, od které dostal zajímavé informace. Ukázalo se totiž, že speciální saně skutečně vznikly předělávkou funkčního Dodge Challenger widebody. Pod  jeho kapotou navíc zůstal i původní motor, který se dá stále nastartovat.  Na otázku, zde je vůz stále řiditelný, ale redaktoři dostali (nepřekvapivě) negativní odpověď, neboť „místo kol byly instalovány ližiny." Pokud by ovšem byla vůle, jistě by se dal i tento problém překonat.

Do vánoc sice zbývá dost času a jakkoliv podobně unáhlené reklamy a spoty nemáme příliš v oblibě, je potřeba uznat, že tohle se v zámoří celkem povedlo. A jsme docela zvědaví, jak budou další díly této propagační série pokračovat.

Stalo se
Novinky
Letos končí platnost více statisíců řidičáků.

Statisícům lidí letos skončí řidičák, mnozí o tom ani neví

V roce 2025 vyprší platnost řidičského průkazu 661 088 šoférům. Ti si mohou zažádat o prodloužení jednoduše on-line, přičemž současná legislativa vyžaduje fyzické vyzvednutí nového dokladu na úřadě. Ministerstvo dopravy však plánuje zrušit i tuto povinnost, například zavedením výdejních boxů nebo doručením na výdejní místa.

Rozhovory
Central European Rallye (CER)

Věroslav Cvrček: „Jet CER jsem se rozhodl čtyři dny před uzávěrkou přihlášek“ (díl 2.)

Není jezdec, který by nechtěl startovat na podniku mistrovství světa. Věroslavu Cvrčkovi se tento sen splnil až při druhém ročníku Central European rally. Neskutečný zážitek i dojmy rezonují ve „Cvrndovi“ i nyní, dlouho od závodu.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – první setkání a co vše budeme zkoumat

Do dalšího dlouhodobého testu jsme si vybrali křížence, který kombinuje prvky prémiového hatchbacku a crossoveru s novým full-hybridním pohonem. Ten slibuje nízkou spotřebu a zároveň lepší všestrannost, než nabízí plně elektrické vozy. I přes spřízněnost se značkou Citroen, respektive koncernem Stellantis si však DS jde svou vlastní cestou. Dokáže konkurovat prémiovým rivalům od Audi, Mercedesu či Lexusu?

Rozhovory
Rally Pačejov (CZE)

Věroslav Cvrček: Vždy se snažím dostat ze sebe maximum” (díl 1.)

Věroslav Cvrček měl loňskou sezonu takzvaně přestupovou. Z Fabie R5 přešel jezdec z Besedic do RS Rally2 a přestup si pochvaloval. Krásný strhující závěr sezony mohli fanoušci vidět právě v jeho podání, kdy na na posledním závodě po závěrečné erzetě vybojoval konečné 6. místo v celkovém pořadí MČR.