BMW Motorrad úspěšně zavádí produktovou strategii podobnou, jako je tomu u M automobilů, také pro motocykly. K dispozici jsou nyní rovněž motocyklové M příslušenství a díly M Performance Parts.
Spolu s uvedením na trh nového S 1000 RR je pro tento motocykl poprvé připraven M paket a také M volitelná výbava. Soubor nabízených produktů dostupných pro nové RR je završen rozsáhlou nabídkou dílů M Performance Parts, která je součástí programu příslušenství.
V tomto ohledu BMW Motorrad následuje filozofii nejsilnějšího písmene světa: M je celosvětovým synonymem pro úspěchy ve světě závodů a fascinací pro vysokovýkonné BMW modely, je navrženo pro zákazníky s velmi vysokými nároky na výkonnost, exkluzivitu a individualitu.
Součástí M paketu pro nové BMW S 1000 RR jsou následující položky:
Barevné schéma Motorsport M karbonová kola M odlehčená baterie M kit pro podvozek s nastavitelnou výškou vzadu M sportovní sedlo Pro módBMW Motorrad Motorsport navíc v nadcházející sezóně 2019 nasadí do mistrovství světa superbiků (WorldSBK) nové BMW S 1000 RR. Nový tým BMW Motorrad WorldSBK vstoupí do šampionátu v kooperaci s Shaun Muir Racing a se známou dvojicí jezdců: šampiónem superbiků z roku 2013 Tomem Sykesem (GB) a úřadujícím evropským mistrem Superstock 1000 a trojnásobným šampiónem Markusem Reiterbergerem (D).
Prostřednictvím spojení BMW Motorrad WorldSBL Team s Shaun Muir Racing zintenzivňuje BMW Motorrad své zapojení v šampionátu WorldSBK. Současně BMW Motorrad pokračuje se svým úspěšným zákaznickým programem, zaměřeným na různé národní i mezinárodní závodní série.
V rámci BMW Group Motorsport dochází současně k zintenzivnění vzájemných synergií mezi závodními programy automobilů a motocyklů, a to zejména v otázkách obchodu a logistiky.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.