Pokud se řadíte k milovníkům klasických vozů, rozhodně si nenechte ujít živý přenos z akce Goodwood Revival 2018, kde se na závodní dráhu postaví automobily v celkově hodnotě 257 milionů dolarů, tedy cca 5.67 miliardy korun.
Páteční program v Londýnském čase:
09:00 - Track Parade: British Transport09:45 - Official Practice: Kinrara Trophy10:30 - Official Practice: Fordwater Trophy11:00 - Official Practice: Barry Sheene Memorial Trophy11:45 - Official Practice: St Mary's Trophy - Part 112:15 - Official Practice: Goodwood Trophy12:45 - Track Parade: Revival Winners13:15 - Official Practice: Jack Sears Memorial Trophy13:45 - Official Practice: Whitsun Trophy14:15 - Official Practice: Freddie March Memorial Trophy14:45 - Official Practice: Chichester Cup15:15 - Official Practice: Richmond & Gordon Trophies15:50 - Track parade: Tribute to Rob Walker16:15 - Official Practice: St Marys Trophy - Part 216:45 - Free Practice: Royal Automobile Club TT Celebration17:25 - Demonstration: Eagle17:30 - Official Practice: Glover Trophy18:00 - Official Practice: Sussex Trophy18:45 - Race 1: Kinrara Trophy
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.