Volkswagen stanovuje svým produktovým designem nepřetržitě nová měřítka na světové úrovni. Výrobce automobilů z Wolfsburgu proto letos obdržel již potřetí v řadě ocenění „Nejinovativnější značka“ v soutěži Plus X Award. Porota mu navíc udělila titul „Nejlepší automobilová značka roku 2018“, protože nejpřesvědčivější modely automobilů nesou logo značky Volkswagen.
Nejvyšší ocenění v soutěži Plus X Award, „Nejinovativnější značka“, převzal v Bonnu tým Klause Bischoffa, šéfdesignéra značky Volkswagen. „Máme velkou radost, že díky trvale udržitelnému designu, intuitivní funkčnosti a nekompromisní kvalitě nabízíme našim zákazníkům výjimečné zážitky při každé jízdě. Opětovné ocenění ‚Nejinovativnější značka‘ od odborné poroty je pro naši progresivní značku vynikajícím uznáním,“ prohlásil Bischoff při přebírání ocenění.
Volkswagen přitom nadchl excelentně sestaveným portfoliem, které uspokojí nejrůznější požadavky zákazníků. Porota zvolila produktem roku v příslušných kategoriích modely Polo, T-Roc a Touareg, jakož i studie Atlas Tanoak a I.D. VIZZION. Porota v letošním roce ocenila modely z Wolfsburgu celkem 26krát. Volkswagen proto obdržel titul „Nejlepší automobilová značka 2018“ v kategorii výrobců automobilů.
„Volkswagen již mnoho let vyniká mimořádně kvalitním designem a inovativní automobilovou technikou. Značka přesvědčila porotce soutěže Plus X Award i v letošním roce vozidly různých tříd – a také progresivními koncepty,“ říká Frank Kreif, předseda poroty.
Plus X Award je nejvýznamnější soutěží o nejlepší inovace na světě v oblastech techniky, sportu a životního stylu. Od roku 2004 oceňuje značky za pokrok v oblasti kvality a za progresivní charakter zážitků, poskytovaných jejich produkty. Produkty, přihlášené do soutěže, hodnotí nezávislá mezinárodní porota, kterou v letošním roce tvořili experti z 26 oborů.
„Nejinovativnější značka“ je nejvyšším oceněním v rámci soutěže Plus X Award a má podobu velkého zlatého poháru. Jako „Nejlepší automobilovou značku“ oceňuje porota účastníka soutěže, který pro své modely obdržel největší počet produktových pečetí.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?