Volkswagen stanovuje svým produktovým designem nepřetržitě nová měřítka na světové úrovni. Výrobce automobilů z Wolfsburgu proto letos obdržel již potřetí v řadě ocenění „Nejinovativnější značka“ v soutěži Plus X Award. Porota mu navíc udělila titul „Nejlepší automobilová značka roku 2018“, protože nejpřesvědčivější modely automobilů nesou logo značky Volkswagen.
Nejvyšší ocenění v soutěži Plus X Award, „Nejinovativnější značka“, převzal v Bonnu tým Klause Bischoffa, šéfdesignéra značky Volkswagen. „Máme velkou radost, že díky trvale udržitelnému designu, intuitivní funkčnosti a nekompromisní kvalitě nabízíme našim zákazníkům výjimečné zážitky při každé jízdě. Opětovné ocenění ‚Nejinovativnější značka‘ od odborné poroty je pro naši progresivní značku vynikajícím uznáním,“ prohlásil Bischoff při přebírání ocenění.
Volkswagen přitom nadchl excelentně sestaveným portfoliem, které uspokojí nejrůznější požadavky zákazníků. Porota zvolila produktem roku v příslušných kategoriích modely Polo, T-Roc a Touareg, jakož i studie Atlas Tanoak a I.D. VIZZION. Porota v letošním roce ocenila modely z Wolfsburgu celkem 26krát. Volkswagen proto obdržel titul „Nejlepší automobilová značka 2018“ v kategorii výrobců automobilů.
„Volkswagen již mnoho let vyniká mimořádně kvalitním designem a inovativní automobilovou technikou. Značka přesvědčila porotce soutěže Plus X Award i v letošním roce vozidly různých tříd – a také progresivními koncepty,“ říká Frank Kreif, předseda poroty.
Plus X Award je nejvýznamnější soutěží o nejlepší inovace na světě v oblastech techniky, sportu a životního stylu. Od roku 2004 oceňuje značky za pokrok v oblasti kvality a za progresivní charakter zážitků, poskytovaných jejich produkty. Produkty, přihlášené do soutěže, hodnotí nezávislá mezinárodní porota, kterou v letošním roce tvořili experti z 26 oborů.
„Nejinovativnější značka“ je nejvyšším oceněním v rámci soutěže Plus X Award a má podobu velkého zlatého poháru. Jako „Nejlepší automobilovou značku“ oceňuje porota účastníka soutěže, který pro své modely obdržel největší počet produktových pečetí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?