Volkswagen se pyšní dalším titulem, čím si zasloužil ocenění „Nejinovativnější značka"?

Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, převzal na slavnostním vyhlášení výsledků soutěže Plus X Award ocenění „Nejinovativnější značka 2018“ od Donata Brandta, generálního ředitele soutěže PLUS X AWARD.
Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, převzal na slavnostním vyhlášení výsledků soutěže Plus X Award ocenění „Nejinovativnější značka 2018“ od Donata Brandta, generálního ředitele soutěže PLUS X AWARD., foto: Volkswagen
Antonín Marek , AutoRoad.cz 9. července 2018 13:05
Sdílej:

Volkswagen stanovuje svým produktovým designem nepřetržitě nová měřítka na světové úrovni. Výrobce automobilů z Wolfsburgu proto letos obdržel již potřetí v řadě ocenění „Nejinovativnější značka“ v soutěži Plus X Award. Porota mu navíc udělila titul „Nejlepší automobilová značka roku 2018“, protože nejpřesvědčivější modely automobilů nesou logo značky Volkswagen.

Nejvyšší ocenění v soutěži Plus X Award, „Nejinovativnější značka“, převzal v Bonnu tým Klause Bischoffa, šéfdesignéra značky Volkswagen. „Máme velkou radost, že díky trvale udržitelnému designu, intuitivní funkčnosti a nekompromisní kvalitě nabízíme našim zákazníkům výjimečné zážitky při každé jízdě. Opětovné ocenění ‚Nejinovativnější značka‘ od odborné poroty je pro naši progresivní značku vynikajícím uznáním,“ prohlásil Bischoff při přebírání ocenění.

Volkswagen přitom nadchl excelentně sestaveným portfoliem, které uspokojí nejrůznější požadavky zákazníků. Porota zvolila produktem roku v příslušných kategoriích modely Polo, T-Roc a Touareg, jakož i studie Atlas Tanoak a I.D. VIZZION. Porota v letošním roce ocenila modely z Wolfsburgu celkem 26krát. Volkswagen proto obdržel titul „Nejlepší automobilová značka 2018“ v kategorii výrobců automobilů.

„Volkswagen již mnoho let vyniká mimořádně kvalitním designem a inovativní automobilovou technikou. Značka přesvědčila porotce soutěže Plus X Award i v letošním roce vozidly různých tříd – a také progresivními koncepty,“ říká Frank Kreif, předseda poroty.

Plus X Award je nejvýznamnější soutěží o nejlepší inovace na světě v oblastech techniky, sportu a životního stylu. Od roku 2004 oceňuje značky za pokrok v oblasti kvality a za progresivní charakter zážitků, poskytovaných jejich produkty. Produkty, přihlášené do soutěže, hodnotí nezávislá mezinárodní porota, kterou v letošním roce tvořili experti z 26 oborů.

„Nejinovativnější značka“ je nejvyšším oceněním v rámci soutěže Plus X Award a má podobu velkého zlatého poháru. Jako „Nejlepší automobilovou značku“ oceňuje porota účastníka soutěže, který pro své modely obdržel největší počet produktových pečetí.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Lamborghini Lanzador

LANZADOR? První elektrické Lamborghini bude také nejvýkonnějším modelem vůbec

Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.

Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?