O tom se na vlastní kůži přesvědčil poněkud excentrický lyžař a milovník automobilů Jon Olsson, který už nás v minulosti překvapil několika bizarními kreacemi, mezi kterými nelze nezmínit například Rolls-Royce v tzv. sněžném maskování, který nesl na střeše speciální nosič s přídavnými svítilnami, jet-surfem a kanystry s palivem.
Roll-Royce šel však poměrně rychle z domu a na jeho místě se objevil právě výše zmíněný Mercedes-Benz G500 4x4². Stroj se zvýšeným a zesíleným podvozkem, extrémním výkonem, obřími terénními pneumatikami a uzávěrkami diferenciálů, který zdobily desítky kusů různého příslušenství od terénu.
Tím se Jonovi zřejmě velice zamlouval, ovšem problém nestal ve chvíli, kdy se Jon pokusil zaparkovat v Monacu, kde momentálně žije. Město, které má každodenní problémy s dopravou, totiž nebylo připravené na podobná monstra, což znamenalo, že Jon nemá kde parkovat.
Z toho důvodu došlo na velice radikální řešení, kterým bylo odstranění střechy, odstranění skel, sloupků, atd. Z vozu se zkrátka díky rozbrušovačce stal kabriolet, o čemž už jsme vás ale nejspíš informovali před pár měsíci.
V mezidobí se na Mercedesu odehrálo několik zásadních změn, se kterými se Jon pochlubil až relativně nedávno. Kromě chybějící střechy a sníženého skla tak stojí za pozornost například výfukové potrubí Akrapovic, sedadla bez hlavových opěrek a v neposlední řadě týková "paluba" a obložení, které tvoří lemování vozu a současně jakýsi kryt zavazadlového prostoru.
Ovšem pokud by náhodou začalo pršet, řidič bude muset šlápnout na plyn a co nejrychleji se dostat pod střechu či do garáže - do které teď sice může, ačkoliv zadní cestující stále škrtají hlavou o strop. Známý lyžař se totiž rozhodl ignorovat alespoň stahovací střechu a tak se z jinak nezastavitelného off-roadu stalo auto jen do hezkého počasí.