Od roku 2013 bylo na českém trhu nově registrováno 407 vozů BMW i3, 64 plug-in hybridních sportovních modelů BMW i8 a v posledních letech také několik desítek plug-in hybridních modelů značky BMW. BMW Group Česká republika se proto rozhodla uspořádat první sraz vozů BMW i: BMW iLECTRIC DAY. Setkání je plánováno na 20. června na Polygonu Brno, který je situován přímo v areálu Masarykova okruhu.
Pro majitele BMW i8 je připravena možnost jízd na závodním okruhu. Majitelé všech vozů BMW i budou moci vyzkoušet dynamický workshop s vlastními vozy na výukovém polygonu, který byl otevřen v letošním roce. BMW iLECTRIC DAY bude také místem, kde bude možné poprvé přijít do styku s novým modelem značky BMW i – BMW i8 Roadster.
Připravena je i speciální neveřejná nabídka nových vozů BMW i, stejně jako nejnovější informace ze světa elektromobility a moderních automobilových technologií. K vidění ale bude také jedno překvapení, k němuž můžeme prozradit pouze to, že se bude blyštit zlatem. Samozřejmostí bude možnost nabíjení vozidel v průběhu celého konání akce. Přítomen bude také hokejista David Pastrňák, který přijede se svým zapůjčeným vozem BMW i8.
Program:
90-minutový dynamický workshop: jízdy s vlastními i testovacími vozy BMW i3 na Polygonu + 90minutový statický workshop a scénická jízda výhodnější, neveřejná nabídka nových vozů BMW i3 pro účastníky akce těšit se můžete na překvapení a také dárek jako památku na první oficiální sraz BMW i na místě budeme pořizovat fotografie, které budou všem účastníkům k dispozici onlinePodmínkou účasti je přijet na místo vlastním vozem BMW i. Podrobnější informace o akci budou průběžně aktualizovány na facebookové stránce BMW iLECTRIC CLUB nebo na zazijbmw.cz/iday. V případě dotazů můžete využít infolinku 844 269 835.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?