Od roku 2013 bylo na českém trhu nově registrováno 407 vozů BMW i3, 64 plug-in hybridních sportovních modelů BMW i8 a v posledních letech také několik desítek plug-in hybridních modelů značky BMW. BMW Group Česká republika se proto rozhodla uspořádat první sraz vozů BMW i: BMW iLECTRIC DAY. Setkání je plánováno na 20. června na Polygonu Brno, který je situován přímo v areálu Masarykova okruhu.
Pro majitele BMW i8 je připravena možnost jízd na závodním okruhu. Majitelé všech vozů BMW i budou moci vyzkoušet dynamický workshop s vlastními vozy na výukovém polygonu, který byl otevřen v letošním roce. BMW iLECTRIC DAY bude také místem, kde bude možné poprvé přijít do styku s novým modelem značky BMW i – BMW i8 Roadster.
Připravena je i speciální neveřejná nabídka nových vozů BMW i, stejně jako nejnovější informace ze světa elektromobility a moderních automobilových technologií. K vidění ale bude také jedno překvapení, k němuž můžeme prozradit pouze to, že se bude blyštit zlatem. Samozřejmostí bude možnost nabíjení vozidel v průběhu celého konání akce. Přítomen bude také hokejista David Pastrňák, který přijede se svým zapůjčeným vozem BMW i8.
Program:
90-minutový dynamický workshop: jízdy s vlastními i testovacími vozy BMW i3 na Polygonu + 90minutový statický workshop a scénická jízda výhodnější, neveřejná nabídka nových vozů BMW i3 pro účastníky akce těšit se můžete na překvapení a také dárek jako památku na první oficiální sraz BMW i na místě budeme pořizovat fotografie, které budou všem účastníkům k dispozici onlinePodmínkou účasti je přijet na místo vlastním vozem BMW i. Podrobnější informace o akci budou průběžně aktualizovány na facebookové stránce BMW iLECTRIC CLUB nebo na zazijbmw.cz/iday. V případě dotazů můžete využít infolinku 844 269 835.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?