Dnešní ranní zpověď Leoše Mareše, který se stal obětí dalšího drsného žertu Kazmy a jeho One Man Show, rozdělila společnost na dva tábory. Jeden Kazmu proklíná za jeho neomalenost, hrubiánství a podlost, zatím co druhý vymýšlel konspirační teorie, podle kterých se Leoš Mareš s Kazmou domluvil ve snaze zajistit si mediální pozornost. Zhruba před hodinou však vyšla najevo drsná pravda.
Zhruba před hodinou totiž Kazma Kazmitch zveřejnil na svém facebookovém profilu video, které celý incident mapuje a vnáší do něj světlo. A pokud jste Leoše Mareše podezírali ze senzacechtivosti, pak mu nejspíš dlužíte omluvu. A nebo mu filmová akademie dluží Oscara.
Na videu je totiž dobře vidět celá zinscenovaná nehoda, která působí až neuvěřitelně děsivě. Přesně jak Mareš popisoval na svém instagramu - osobní automobil měl zezadu narazit do multikáry, která vezla kůly. Jeden z nich měl prorazit čelní sklo a doslova sevřít spolujezdce, který tak nemohl dýchat.
Mareš, který měl na uchu telefon s údajnou operátorkou záchranné služby, ještě několikrát nahlas opakuje „Mám couvnout? Mám posunout auto? Dobře" a poté nasedá do vozu a řadí zpátečku. Právě v ten moment Kazma vybíhá na scénu a s ním i celý štáb OneManShow.
Výraz oblíbeného moderátora není potřeba dlouho popisovat. Zatím co Kazma nadšeně poskakuje kolem, evidentně otřesený Mareš se snaží vzpamatovat a objímá se herci, kteří představovali zraněného spolucestujícího a řidičku.
A zatím co Mareš se vzpamatovává, Kazma mu pouští jeho nahrávku z rádia, kde Mareš opakuje, že pokud ho někdo nachytá za volantem jiného auta, dá mu svoje bílé Ferrari 488 GTB Spider. Vzápětí se Mareš seznamuje s onou operátorkou záchranné služby, která i ve skutečnosti pracuje pro pražskou záchrannou službu.
Ta stále otřesenému Marešovi děkuje za jeho ochotu a obětavost. Kazma ale opět zavádí řeč na sázku a doslova říká: „Zachoval ses správně, udělal jsi dobrou věc. Tys tady teďka zachránil lidskej život. Vyměnil jsi všechny ty prachy, to auto za to, že ses zachoval jako chlap a jako dobrej člověk."
Kazma chce s Marešem něco dál řešit, ovšem Mareš stále vypadá otřeseně a evidentně se na nic podobného necítí. Proto Kazmovi a jeho štábu navrhuje, aby se setkali až v rádiu, neboť teď musí do práce. Odtud pak zřejmě pocházely záběry, které se dnes objevily na některých webech a které měly potvrzovat, že se jedná jen o společnou snahu o zviditelnění.
Kazma pak ještě na konci videa dodává, že Mareš tím nevědomky pomáhá nadačnímu fondu One Man Show Foundation, která chce přispět obětem dopravních nehod. Ferrari by tak s největší pravděpodobností mělo být prodáno a částka by měla putovat na dobročinné účely. NA konci videa se pak objevuje věta „Snad jste si nemysleli, že si to auto chci nechat..."
Kazmův záměr je tedy sice šlechetný, ale naprosto přestřelený. Zrovna Leoš Mareš je totiž člověk, který na různé nadace a charitativní organizace posílá poměrně vysoké příspěvky. Ostatně i trabant, kterým Leoš poslední měsíc jezdil, měl být vydražen pro charitativní organizaci pomáhající dětem. Mareš přitom v jednom z videí sdělil, že pokud by Trabanta nikdo nevydražil, pořídí si ho on sám za milion.
Jakkoliv se tedy Kazma zřejmě snažil páchat dobro, tímhle kouskem prostě překročil hranice - a to výrazně. Ostatně o tom vypovídají i reakce veřejnosti, která video nemilosrdně odsuzuje.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?