Dnešní ranní zpověď Leoše Mareše, který se stal obětí dalšího drsného žertu Kazmy a jeho One Man Show, rozdělila společnost na dva tábory. Jeden Kazmu proklíná za jeho neomalenost, hrubiánství a podlost, zatím co druhý vymýšlel konspirační teorie, podle kterých se Leoš Mareš s Kazmou domluvil ve snaze zajistit si mediální pozornost. Zhruba před hodinou však vyšla najevo drsná pravda.
Zhruba před hodinou totiž Kazma Kazmitch zveřejnil na svém facebookovém profilu video, které celý incident mapuje a vnáší do něj světlo. A pokud jste Leoše Mareše podezírali ze senzacechtivosti, pak mu nejspíš dlužíte omluvu. A nebo mu filmová akademie dluží Oscara.
Na videu je totiž dobře vidět celá zinscenovaná nehoda, která působí až neuvěřitelně děsivě. Přesně jak Mareš popisoval na svém instagramu - osobní automobil měl zezadu narazit do multikáry, která vezla kůly. Jeden z nich měl prorazit čelní sklo a doslova sevřít spolujezdce, který tak nemohl dýchat.
Mareš, který měl na uchu telefon s údajnou operátorkou záchranné služby, ještě několikrát nahlas opakuje „Mám couvnout? Mám posunout auto? Dobře" a poté nasedá do vozu a řadí zpátečku. Právě v ten moment Kazma vybíhá na scénu a s ním i celý štáb OneManShow.
Výraz oblíbeného moderátora není potřeba dlouho popisovat. Zatím co Kazma nadšeně poskakuje kolem, evidentně otřesený Mareš se snaží vzpamatovat a objímá se herci, kteří představovali zraněného spolucestujícího a řidičku.
A zatím co Mareš se vzpamatovává, Kazma mu pouští jeho nahrávku z rádia, kde Mareš opakuje, že pokud ho někdo nachytá za volantem jiného auta, dá mu svoje bílé Ferrari 488 GTB Spider. Vzápětí se Mareš seznamuje s onou operátorkou záchranné služby, která i ve skutečnosti pracuje pro pražskou záchrannou službu.
Ta stále otřesenému Marešovi děkuje za jeho ochotu a obětavost. Kazma ale opět zavádí řeč na sázku a doslova říká: „Zachoval ses správně, udělal jsi dobrou věc. Tys tady teďka zachránil lidskej život. Vyměnil jsi všechny ty prachy, to auto za to, že ses zachoval jako chlap a jako dobrej člověk."
Kazma chce s Marešem něco dál řešit, ovšem Mareš stále vypadá otřeseně a evidentně se na nic podobného necítí. Proto Kazmovi a jeho štábu navrhuje, aby se setkali až v rádiu, neboť teď musí do práce. Odtud pak zřejmě pocházely záběry, které se dnes objevily na některých webech a které měly potvrzovat, že se jedná jen o společnou snahu o zviditelnění.
Kazma pak ještě na konci videa dodává, že Mareš tím nevědomky pomáhá nadačnímu fondu One Man Show Foundation, která chce přispět obětem dopravních nehod. Ferrari by tak s největší pravděpodobností mělo být prodáno a částka by měla putovat na dobročinné účely. NA konci videa se pak objevuje věta „Snad jste si nemysleli, že si to auto chci nechat..."
Kazmův záměr je tedy sice šlechetný, ale naprosto přestřelený. Zrovna Leoš Mareš je totiž člověk, který na různé nadace a charitativní organizace posílá poměrně vysoké příspěvky. Ostatně i trabant, kterým Leoš poslední měsíc jezdil, měl být vydražen pro charitativní organizaci pomáhající dětem. Mareš přitom v jednom z videí sdělil, že pokud by Trabanta nikdo nevydražil, pořídí si ho on sám za milion.
Jakkoliv se tedy Kazma zřejmě snažil páchat dobro, tímhle kouskem prostě překročil hranice - a to výrazně. Ostatně o tom vypovídají i reakce veřejnosti, která video nemilosrdně odsuzuje.
Následující měsíc nám bude dělat společnost prostorné SUV od francouzské značky DS Automobiles, která si potrpí na unikátní design, kvalitní interiéry a jedinečnost. S DS7 jsme již měli dvakrát tu čest, ovšem jednalo se vždy o vrcholná provedení s cenovkou kolem dvou milionů. DS na „sedmičku“ aktuálně nabízí zvýhodněnou verzi Edition France, kterou pořídíte za 950 tisíc, což je ve srovnání s konkurenty fantastická cena. Má to nějaký háček?
Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.