Dnešní ranní zpověď Leoše Mareše, který se stal obětí dalšího drsného žertu Kazmy a jeho One Man Show, rozdělila společnost na dva tábory. Jeden Kazmu proklíná za jeho neomalenost, hrubiánství a podlost, zatím co druhý vymýšlel konspirační teorie, podle kterých se Leoš Mareš s Kazmou domluvil ve snaze zajistit si mediální pozornost. Zhruba před hodinou však vyšla najevo drsná pravda.
Zhruba před hodinou totiž Kazma Kazmitch zveřejnil na svém facebookovém profilu video, které celý incident mapuje a vnáší do něj světlo. A pokud jste Leoše Mareše podezírali ze senzacechtivosti, pak mu nejspíš dlužíte omluvu. A nebo mu filmová akademie dluží Oscara.
Na videu je totiž dobře vidět celá zinscenovaná nehoda, která působí až neuvěřitelně děsivě. Přesně jak Mareš popisoval na svém instagramu - osobní automobil měl zezadu narazit do multikáry, která vezla kůly. Jeden z nich měl prorazit čelní sklo a doslova sevřít spolujezdce, který tak nemohl dýchat.
Mareš, který měl na uchu telefon s údajnou operátorkou záchranné služby, ještě několikrát nahlas opakuje „Mám couvnout? Mám posunout auto? Dobře" a poté nasedá do vozu a řadí zpátečku. Právě v ten moment Kazma vybíhá na scénu a s ním i celý štáb OneManShow.
Výraz oblíbeného moderátora není potřeba dlouho popisovat. Zatím co Kazma nadšeně poskakuje kolem, evidentně otřesený Mareš se snaží vzpamatovat a objímá se herci, kteří představovali zraněného spolucestujícího a řidičku.
A zatím co Mareš se vzpamatovává, Kazma mu pouští jeho nahrávku z rádia, kde Mareš opakuje, že pokud ho někdo nachytá za volantem jiného auta, dá mu svoje bílé Ferrari 488 GTB Spider. Vzápětí se Mareš seznamuje s onou operátorkou záchranné služby, která i ve skutečnosti pracuje pro pražskou záchrannou službu.
Ta stále otřesenému Marešovi děkuje za jeho ochotu a obětavost. Kazma ale opět zavádí řeč na sázku a doslova říká: „Zachoval ses správně, udělal jsi dobrou věc. Tys tady teďka zachránil lidskej život. Vyměnil jsi všechny ty prachy, to auto za to, že ses zachoval jako chlap a jako dobrej člověk."
Kazma chce s Marešem něco dál řešit, ovšem Mareš stále vypadá otřeseně a evidentně se na nic podobného necítí. Proto Kazmovi a jeho štábu navrhuje, aby se setkali až v rádiu, neboť teď musí do práce. Odtud pak zřejmě pocházely záběry, které se dnes objevily na některých webech a které měly potvrzovat, že se jedná jen o společnou snahu o zviditelnění.
Kazma pak ještě na konci videa dodává, že Mareš tím nevědomky pomáhá nadačnímu fondu One Man Show Foundation, která chce přispět obětem dopravních nehod. Ferrari by tak s největší pravděpodobností mělo být prodáno a částka by měla putovat na dobročinné účely. NA konci videa se pak objevuje věta „Snad jste si nemysleli, že si to auto chci nechat..."
Kazmův záměr je tedy sice šlechetný, ale naprosto přestřelený. Zrovna Leoš Mareš je totiž člověk, který na různé nadace a charitativní organizace posílá poměrně vysoké příspěvky. Ostatně i trabant, kterým Leoš poslední měsíc jezdil, měl být vydražen pro charitativní organizaci pomáhající dětem. Mareš přitom v jednom z videí sdělil, že pokud by Trabanta nikdo nevydražil, pořídí si ho on sám za milion.
Jakkoliv se tedy Kazma zřejmě snažil páchat dobro, tímhle kouskem prostě překročil hranice - a to výrazně. Ostatně o tom vypovídají i reakce veřejnosti, která video nemilosrdně odsuzuje.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.