Volkswagen Amarok už je na trhu od roku 2010, o tři roky později jsme se dočkali nových motorů a poslední úpravy proběhly v roce 2016. Nástupce oblíbeného pracanta už je tak nejspíš za rohem a na internetu se začínají objevovat první nákresy jeho budoucí podoby.
Oficiálně ještě o nové generaci pick-upu VW Amarok nepadlo ani slovo, nicméně vzhledem k jeho popularitě bychom se nedivili, kdyby se na něm již v tichosti aktivně pracovalo. Navíc se nabízí možnost, že by se nový Amarok mohl designově inspirovat u nového Touaregu, který sklízí chválu ze všech stran.
Svou představou nové generace VW Amarok se na serveru Behance.net pochlubil i jistý Geoffrey Garitey, který novému modelu kromě jiné masky nadělil i vyšší kapotu, svalnatější křivky, nově tvarovaná okna, poupravené dveře a také vytažené blatníky.
A zatím co designově by podobnost mezi Amarokem a Touaregem smysl dávala, technikou se nejspíš oba modely budou rozcházet. Touareq totiž stojí na modulární platformě, zatím co Amarok pravděpodobně opět vsadí na klasikou koncepci s rámem, díky čemuž bude moci i nadále konkurovat modelům jako Nissan Navara (včetně jejich klonů Mercedes / Renault), Toyota Hilux, Fordu Ranger nebo Mitsubishi L200 a jeho klonu od Fiatu.
Pick-up Amarok se ukázal být velice úspěšným modelem. Automobilka ho navíc nabízí téměř po celém světě, výjimku ale možná překvapivě tvoří trh americký, který pick-upy miluje. Zde by se však brzy mohl představit pick-up odvozený od modelu Atlas, který byl na autosalonu v New Yorku prezentován pod označením Tanoak.
Pokud se Tanoak dostane do produkční varianty, o čemž rozhodne zájem o koncept, měl by být postaven na stejné platformě, jako SUV Atlas nebo jeho sportovnější verze, která je také v plánu. Výroba by pak probíhala v továrně Chattanooga, Tennessee a hlavními rivaly by se staly pravděpodobně pick-upy Ford F, Toyota Tacoma nebo Honda Ridgeline.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.