Snad každý z nás už se někdy v životě setkal se situací, kdy kvůli bezohlednému řidiči nemohl najít parkovací místo. A zatím co u nás se většinou sebereme a jedeme hledat místo jinde, v Rusku na to jdou poněkud jinak - s pořádnou úhlovou bruskou v ruce a odhodláním zaparkovat za každou cenu.
Tohle video je s největší pravděpodobností fake, ovšem vzhledem k ruské mentalitě se alespoň každý na chvílí zastaví a zapřemýšlí, jestli by to přeci jen nemohla být pravda. Ostatně otřískaných Žigulíků je plné Rusko a flexa v kufru také nemusí patřit k výjimkám.
Celé video přitom začíná poměrně nevinně: jeho autor si prohlíží a komentuje pravděpodobně prasklý nárazník na svého vozu, když si v pozadí všimne řidiče černého Fordu, který evidentně nemá šanci zaparkovat, neboť mu v cestě stojí Lada dostavená přes dvě místa.
Tím se ale řidič Fordu nenechá odradit, sáhne do kufru a vytáhne pořádnou akumulátorovou úhlovou brusku. S tou se pak vrhne na levý zadní roh automobilu, který s lehkostí odřízne. Má přitom štěstí, že nenarazí na nádrž ani žádnou z masivních výztuh karoserie, která by ho v práci zpomalila - inu skoro jako by to bylo připravené.
Zda se jednalo o předem připravený skeč nebo jednu z dalších šíleností na ruských silnicích se nejspíš nedozvíme, ale rozhodně jsme se u toho dobře pobavili. A pokud byste náhodou někdy v Rusku potkali automobil s uříznutým rohem karoserie, tak zhruba takhle nějak k tomu mohlo dojít.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.