Snad každý z nás už se někdy v životě setkal se situací, kdy kvůli bezohlednému řidiči nemohl najít parkovací místo. A zatím co u nás se většinou sebereme a jedeme hledat místo jinde, v Rusku na to jdou poněkud jinak - s pořádnou úhlovou bruskou v ruce a odhodláním zaparkovat za každou cenu.
Tohle video je s největší pravděpodobností fake, ovšem vzhledem k ruské mentalitě se alespoň každý na chvílí zastaví a zapřemýšlí, jestli by to přeci jen nemohla být pravda. Ostatně otřískaných Žigulíků je plné Rusko a flexa v kufru také nemusí patřit k výjimkám.
Celé video přitom začíná poměrně nevinně: jeho autor si prohlíží a komentuje pravděpodobně prasklý nárazník na svého vozu, když si v pozadí všimne řidiče černého Fordu, který evidentně nemá šanci zaparkovat, neboť mu v cestě stojí Lada dostavená přes dvě místa.
Tím se ale řidič Fordu nenechá odradit, sáhne do kufru a vytáhne pořádnou akumulátorovou úhlovou brusku. S tou se pak vrhne na levý zadní roh automobilu, který s lehkostí odřízne. Má přitom štěstí, že nenarazí na nádrž ani žádnou z masivních výztuh karoserie, která by ho v práci zpomalila - inu skoro jako by to bylo připravené.
Zda se jednalo o předem připravený skeč nebo jednu z dalších šíleností na ruských silnicích se nejspíš nedozvíme, ale rozhodně jsme se u toho dobře pobavili. A pokud byste náhodou někdy v Rusku potkali automobil s uříznutým rohem karoserie, tak zhruba takhle nějak k tomu mohlo dojít.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.