Česká reprezentantka ve snowboardcrossu Eva Samková si hned v úvodu ledna převzala nový hybridní vůz Toyota RAV4. Český snowboardcrossový tým od Toyoty dostal na roční využívání nový model Proace. Za celou sezónu tým najezdí okolo 80 tisíc kilometrů ve více než desítce zemí a stráví až tisíc hodin na cestách.
Eva Samková i celý tým vozy využijí nejen při cestách na závody po Evropě, ale také v rámci České republiky. Eva se po téměř třech týdnech od zranění ramene vrací naplno k tréninku.
“Žádné překvapení. Moje ramena to na mě prostě zkouší, mám je pod kontrolu. S trenéry jsme upravili trénink, žádné dlouhé vánoční poleženíčko se nekonalo. Dva týdny cvičím, stihla jsem běžky, prkno, makám v posilovně, díky tomu všemu tak moje manko není nijak velké. Takže smažte otazníky a myslete pozitivně,” hlásí po Vánocích optimisticky naladěná česká reprezentantka.
Kromě světového poháru a přípravy na Olympijské hry čekají reprezentanty a trenéry také tradiční ČEPS kempy s dětmi, na kterých Eva Samková dozoruje výchovu nových nadějí snowboardcrossu. Na dvoutýdenním soustředění na Dolní Moravě vyroste i kopie olympijského startu z Koreji.
Těsně před svým odjezdem na Dolní Moravu stihla Eva Samková převzít nové auto. Eva jezdí již několikátou sezónu SUV modelem Toyota RAV4, nyní druhým rokem v hybridní verzi. Nový vůz Toyota převzal také snowboardcrossový tým, který využívá model Toyota Proace.
„Je pro nás ctí i radostí, že naše dlouhodobá spolupráce s Evou i celým snowboardcrossovým týmem pokračuje i v této velice důležité sezóně. Chuť a zarputilost, se kterou se Eva a celý tým připravuje na sezónu, je pro nás zároveň inspirací, jak i při omezených možnostech dosáhnout vynikajících výsledků na světové úrovni. Přejeme Evce, ať jí to jezdí na trati i na silnici“, říká Martin Peleška, ředitel českého zastoupení automobilky Toyota.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?