Česká reprezentantka ve snowboardcrossu Eva Samková si hned v úvodu ledna převzala nový hybridní vůz Toyota RAV4. Český snowboardcrossový tým od Toyoty dostal na roční využívání nový model Proace. Za celou sezónu tým najezdí okolo 80 tisíc kilometrů ve více než desítce zemí a stráví až tisíc hodin na cestách.
Eva Samková i celý tým vozy využijí nejen při cestách na závody po Evropě, ale také v rámci České republiky. Eva se po téměř třech týdnech od zranění ramene vrací naplno k tréninku.
“Žádné překvapení. Moje ramena to na mě prostě zkouší, mám je pod kontrolu. S trenéry jsme upravili trénink, žádné dlouhé vánoční poleženíčko se nekonalo. Dva týdny cvičím, stihla jsem běžky, prkno, makám v posilovně, díky tomu všemu tak moje manko není nijak velké. Takže smažte otazníky a myslete pozitivně,” hlásí po Vánocích optimisticky naladěná česká reprezentantka.
Kromě světového poháru a přípravy na Olympijské hry čekají reprezentanty a trenéry také tradiční ČEPS kempy s dětmi, na kterých Eva Samková dozoruje výchovu nových nadějí snowboardcrossu. Na dvoutýdenním soustředění na Dolní Moravě vyroste i kopie olympijského startu z Koreji.
Těsně před svým odjezdem na Dolní Moravu stihla Eva Samková převzít nové auto. Eva jezdí již několikátou sezónu SUV modelem Toyota RAV4, nyní druhým rokem v hybridní verzi. Nový vůz Toyota převzal také snowboardcrossový tým, který využívá model Toyota Proace.
„Je pro nás ctí i radostí, že naše dlouhodobá spolupráce s Evou i celým snowboardcrossovým týmem pokračuje i v této velice důležité sezóně. Chuť a zarputilost, se kterou se Eva a celý tým připravuje na sezónu, je pro nás zároveň inspirací, jak i při omezených možnostech dosáhnout vynikajících výsledků na světové úrovni. Přejeme Evce, ať jí to jezdí na trati i na silnici“, říká Martin Peleška, ředitel českého zastoupení automobilky Toyota.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.