Létání je dnes poměrně běžný způsob přepravy, ovšem pro mnoho lidí je stresující tísnit se v uzavřeném prostoru s desítkami dalších lidí několik hodin, což je nutí volit komplikovanější nebo zdlouhavější dopravní prostředky. Letecká společnost Emirates se však rozhodla vyjít podobným lidem vstříc a připravila pro ně speciální kabinu inspirovanou interiérem luxusního vozu Mercedes-Benz S-Class
Spolupráce mezi leteckou společností Emirates a automobilkou Mercedes-Benz údajně začala již v roce 2014, kdy se zástupci designérských oddělení obou společností sešli v Londýně, aby probrali nejnovější designové trendy a technické inovace. Designéři interiéru letadel však byli natolik fascionováni interiérem modelu S-Class, že se rozhodli přenést některé jeho prvky do první třídy letadel Boeing 777 z flotily Emirates.
Výsledek pak označují jako "nový standard luxusu a komfortu ve světě leteckého průmyslu. Součástí úprav jsou i plně uzavřená "kupé", kde mají cestující absolutní soukromí. Mercedes navíc dodává, že materiály, zpracování i ovládací prvky byly inspirovány modelem S-Class. Kabina navíc nabízí inovace jako "virtuální" okna" nebo "zero-gravity seats".
Součástí partnerství mezi leteckou společností a automobilkou je ještě jeden benefit pro cestující - na letišti v Dubaji je totiž budou přepravovat právě vozy Mercedes-Benz S-Class se soukromým řidičem.
Prezident společnosti Emirates Airline, Sir Tim Clark, pak v tiskové zprávě dodává, že je extrémně nadšen z výsledku spolupráce dvou světových značek, které jsou proslavené kvalitou, inovacemi, luxusem i komfortem.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.