Létání je dnes poměrně běžný způsob přepravy, ovšem pro mnoho lidí je stresující tísnit se v uzavřeném prostoru s desítkami dalších lidí několik hodin, což je nutí volit komplikovanější nebo zdlouhavější dopravní prostředky. Letecká společnost Emirates se však rozhodla vyjít podobným lidem vstříc a připravila pro ně speciální kabinu inspirovanou interiérem luxusního vozu Mercedes-Benz S-Class
Spolupráce mezi leteckou společností Emirates a automobilkou Mercedes-Benz údajně začala již v roce 2014, kdy se zástupci designérských oddělení obou společností sešli v Londýně, aby probrali nejnovější designové trendy a technické inovace. Designéři interiéru letadel však byli natolik fascionováni interiérem modelu S-Class, že se rozhodli přenést některé jeho prvky do první třídy letadel Boeing 777 z flotily Emirates.
Výsledek pak označují jako "nový standard luxusu a komfortu ve světě leteckého průmyslu. Součástí úprav jsou i plně uzavřená "kupé", kde mají cestující absolutní soukromí. Mercedes navíc dodává, že materiály, zpracování i ovládací prvky byly inspirovány modelem S-Class. Kabina navíc nabízí inovace jako "virtuální" okna" nebo "zero-gravity seats".
Součástí partnerství mezi leteckou společností a automobilkou je ještě jeden benefit pro cestující - na letišti v Dubaji je totiž budou přepravovat právě vozy Mercedes-Benz S-Class se soukromým řidičem.
Prezident společnosti Emirates Airline, Sir Tim Clark, pak v tiskové zprávě dodává, že je extrémně nadšen z výsledku spolupráce dvou světových značek, které jsou proslavené kvalitou, inovacemi, luxusem i komfortem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.