Automobilka Audi si pro sebe na veletrhu SEMA utrhla pořádný kus pozornosti. Na jejím stánku se totiž kromě avizovaného konceptu Audi TT Clubsport turbo objevila i řada "Performance" doplňků pro standardní vozy Audi TT RS nebo Audi R8.
Teď ale zpátky ke konceptu TT Clubsport. Inspiraci k jeho stvoření čerpali designéři a technici v osmdesátých letech, konkrétně u závodního modelu IMSA GTO. Aby TT důstojně následovalo svůj vzor, dostalo pod kapotu přeplňovaný 2.5-litrový pětiválec, jehož výkon byl díky použití hybridního/elektrického turbodmychadla upraven na 447 kW (608 k). Akceleraci z 0 na 100 km/h tak zvládá za 3.6 sekundy a maximální rychlost se zastavila u 310 km/h.
S výkonem přichází ruku v ruce i upravená aerodynamika a zlepšená ovladatelnost. Automobil je díky vytaženým prahům o 14 centimetrů širší a lepší přítlak mu zajišťuje karbonový splitter vpředu a manuálně nastavitelné karbonové křídlo vzadu.
Samozřejmě, Audi TT Clubsport je pouze koncept a pravděpodobně se jeho realizace nedočkáme, nicméně některé jeho prvky by se mohly objevit v nabídce sportovních dílů "Sport Performance Parts". Mluvíme například o 20-palcových kolech z lehkých slitin, nastavitelném podvozku, extra výztuhách podvozku, nových brzdách nebo speciálním výfukovém systému Akrapovic.