Hamburk možná nemá pověst městě přetékajícího penězi a zaplaveného lidmi toužícími po exkluzivních automobilech, přesto zde ale bylo prodáno 10 z celkem 45 Bugatti Chiron jezdících po Německu. Tyto vozy ovšem neprodala automobilka sama, nýbrž její partner: společnost Kamps in Hamburg GmbH & Co. KG.
Automobilka se proto rozhodla využít zájmu a zbudovala zde svůj vlastní autosalon. Celkem se jedná již o čtvrtý autosalon této prémiové automobilky v Německu a dvanáctý v Evropě. Celkově automobilka disponuje sítí 34 autosalonů v 17 zemích světa.
A aby tento autosalon nikdo jen tak nepřehlédl, rozhodla se automobilka pro umístění stříbrného Chironu do jeho interiéru. Výsledek? Přesně tak dokonalý, jak byste od Bugatti čekali.
V prohlášení které vydal Dr. Stefan Brungs, člen představenstva automobilky odpovědný za marketing a podporu zákazníků, se uvádí, že showroomv Hamburku kompletuje snahu společnosti o co nejlepší prezentaci na území celého Německa.
Další Showroom na území Německa navíc jasně ukazuje, že Němci se v zájmu o exkluzivní a rychlé automobily Bugatti dostali dokonce už i nad Brity nebo Švýcary.