Bugatti Chiron není zrovna laciný automobil, ale i přesto je po něm obrovská sháňka - dokonce taková, že automobilce se stále vyplatí budovat nové autosalony. Ten poslední nedávno vznikl v Hamburku a jedná se již o čtvrtý autosalon automobilky v Německu a celkově 12. v Evropě.
Hamburk možná nemá pověst městě přetékajícího penězi a zaplaveného lidmi toužícími po exkluzivních automobilech, přesto zde ale bylo prodáno 10 z celkem 45 Bugatti Chiron jezdících po Německu. Tyto vozy ovšem neprodala automobilka sama, nýbrž její partner: společnost Kamps in Hamburg GmbH & Co. KG.
Automobilka se proto rozhodla využít zájmu a zbudovala zde svůj vlastní autosalon. Celkem se jedná již o čtvrtý autosalon této prémiové automobilky v Německu a dvanáctý v Evropě. Celkově automobilka disponuje sítí 34 autosalonů v 17 zemích světa.
A aby tento autosalon nikdo jen tak nepřehlédl, rozhodla se automobilka pro umístění stříbrného Chironu do jeho interiéru. Výsledek? Přesně tak dokonalý, jak byste od Bugatti čekali.
V prohlášení které vydal Dr. Stefan Brungs, člen představenstva automobilky odpovědný za marketing a podporu zákazníků, se uvádí, že showroomv Hamburku kompletuje snahu společnosti o co nejlepší prezentaci na území celého Německa.
Další Showroom na území Německa navíc jasně ukazuje, že Němci se v zájmu o exkluzivní a rychlé automobily Bugatti dostali dokonce už i nad Brity nebo Švýcary.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?