Bugatti Chiron není zrovna laciný automobil, ale i přesto je po něm obrovská sháňka - dokonce taková, že automobilce se stále vyplatí budovat nové autosalony. Ten poslední nedávno vznikl v Hamburku a jedná se již o čtvrtý autosalon automobilky v Německu a celkově 12. v Evropě.
Hamburk možná nemá pověst městě přetékajícího penězi a zaplaveného lidmi toužícími po exkluzivních automobilech, přesto zde ale bylo prodáno 10 z celkem 45 Bugatti Chiron jezdících po Německu. Tyto vozy ovšem neprodala automobilka sama, nýbrž její partner: společnost Kamps in Hamburg GmbH & Co. KG.
Automobilka se proto rozhodla využít zájmu a zbudovala zde svůj vlastní autosalon. Celkem se jedná již o čtvrtý autosalon této prémiové automobilky v Německu a dvanáctý v Evropě. Celkově automobilka disponuje sítí 34 autosalonů v 17 zemích světa.
A aby tento autosalon nikdo jen tak nepřehlédl, rozhodla se automobilka pro umístění stříbrného Chironu do jeho interiéru. Výsledek? Přesně tak dokonalý, jak byste od Bugatti čekali.
V prohlášení které vydal Dr. Stefan Brungs, člen představenstva automobilky odpovědný za marketing a podporu zákazníků, se uvádí, že showroomv Hamburku kompletuje snahu společnosti o co nejlepší prezentaci na území celého Německa.
Další Showroom na území Německa navíc jasně ukazuje, že Němci se v zájmu o exkluzivní a rychlé automobily Bugatti dostali dokonce už i nad Brity nebo Švýcary.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.