Specifický Golf do pár let zmizí ze silnic, nástupce už ale nedostane

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 21. září 2017, 14:37 Google+

Co se elektromobilů týče, automobilka Volkswagen dlouhou dobu spoléhala pouze na přestavby konvenčních modelů do elektrických verzí. Takové řešení je sice laciné, ovšem přináší sebou řadu kompromisů, což nám elektrický e-Golf nebo e-Up dokazoval například relativně krátkým dojezdem. e-Golf ovšem již za pár let skončí a s ním skončí i kompromisy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
volkswagen golf

volkswagen golf | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Budoucnost koncernových elektromobilů už totiž nehodlá spoléhat na přestavěné konvenční modely, ale bude se upínat ke zcela nové podvozkové platformě MEB, navržené čistě pro modely. Na té budou kromě elektrických Volkswagenů vznikat i elektromobily z dalších automobilek koncernu, včetně Škody Vision E.

Koncern VW pevně věří, že díky nové platformě podvozků se mu bude dařit budovat lepší elektromobily, jejichž dojezd by se mohl pohybovat v rozmezí 400 až 600 kilometrů.Nicméně do plného nasazení této platformy do provozu stále ještě zbývá pár let vývoje a testování.

Jakmile ale nové elektromobily VW na platformě MEB dorazí, což by mělo být zhruba kolem roku 2020 spolu s plánovanou premiérou Volkswagenu I.D., stane se -Golf zcela zbytečným a hlavně konkurence neschopným modelem v nabídce.

Současná generace elektrického Golfu je navíc tou zcela poslední, osmá generace se dočká nanejvýš hybridních pohonných jednotek, ovšem s čistě elektrickým pohonem už se z logických důvodů nepočítá, produkční verze elektrického I.D. totiž má být představena krátce po premiéře Golfu VIII, který dorazí během příštího roku.

Vytisknout

Diskuze: Specifický Golf do pár let zmizí ze silnic, nástupce už ale nedostane

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Volvo XC40

Nejmenší SUV od Volva oficiálně představeno. Co nového XC40 nabízí?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud