Na stránce Amazon Jobs, nabízející práci pro tento internetový gigant, se objevila nabídka dočasného zaměstnání v pozici moderátora televizního pořadu. Amazon totiž hledá náhradu za moderátora se zápalem plic.
Přesněji řečeno, Amazon hledá dočasný záskok za moderátora svého televizního pořadu, který momentálně chybí kvůli zápalu plic. Tím Amazon přímo naráží na nedávnou zprávu o zdravotním stavu Jeremy Clarksona, který musel být na dovolené hospitalizován kvůli vážnému zápalu plic. Podle jeho slov byl dokonce v ohrožení života.
Člověk, který by se chtěl o tuto pozici ucházet, musí prokázat dobrou znalost automobilů, metafory a progresivní rockové hudby. Mimo jiné musí prokázat i zkušenosti a schopnosti zvládat své kolegy, kteří jsou otravní a neustále se ztrácejí na neznámých místech.
Ovšem kromě schopnosti ignorování Richarda Hammonda a vášně pro opouštění ztraceného Jamese Maye musí mít úspěšný kandidát i platné řidičské oprávněné a perfektní znalost britské angličtiny, zahrnující pokročilé schopnosti nadsázky a vymýšlení si. Posledním požadavkem na ideálního zaměstnance je pak minimálně 6.5 milionu sledujících na Twitteru nebo jiné sociální sítí.
I kdybyste ale tohle všechno splňovali, stále zde bude jeden malý háček. Amazon rovnou přiznává, že přednost dostanou "vysocí kandidáti s kudrnatými vlasy". Ať už ale tuto práci dostane kdokoliv, bude mít to výsadní právo cestovat po celém světě a řídit ty nejrychlejší a nejzajímavějších automobilů světě.
Inzerát navíc dodává, že pokud to zvládnete bez nehody, bude to výhodou (avšak není to nezbytný předpoklad). O "pravosti" tohoto inzerátu se dá samozřejmě silně pochybovat, avšak bezpochyby se jedná o netradiční a zdařilou reklamu na druhou sérii pořadu The Grand Tour.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?