Na stránce Amazon Jobs, nabízející práci pro tento internetový gigant, se objevila nabídka dočasného zaměstnání v pozici moderátora televizního pořadu. Amazon totiž hledá náhradu za moderátora se zápalem plic.
Přesněji řečeno, Amazon hledá dočasný záskok za moderátora svého televizního pořadu, který momentálně chybí kvůli zápalu plic. Tím Amazon přímo naráží na nedávnou zprávu o zdravotním stavu Jeremy Clarksona, který musel být na dovolené hospitalizován kvůli vážnému zápalu plic. Podle jeho slov byl dokonce v ohrožení života.
Člověk, který by se chtěl o tuto pozici ucházet, musí prokázat dobrou znalost automobilů, metafory a progresivní rockové hudby. Mimo jiné musí prokázat i zkušenosti a schopnosti zvládat své kolegy, kteří jsou otravní a neustále se ztrácejí na neznámých místech.
Ovšem kromě schopnosti ignorování Richarda Hammonda a vášně pro opouštění ztraceného Jamese Maye musí mít úspěšný kandidát i platné řidičské oprávněné a perfektní znalost britské angličtiny, zahrnující pokročilé schopnosti nadsázky a vymýšlení si. Posledním požadavkem na ideálního zaměstnance je pak minimálně 6.5 milionu sledujících na Twitteru nebo jiné sociální sítí.
I kdybyste ale tohle všechno splňovali, stále zde bude jeden malý háček. Amazon rovnou přiznává, že přednost dostanou "vysocí kandidáti s kudrnatými vlasy". Ať už ale tuto práci dostane kdokoliv, bude mít to výsadní právo cestovat po celém světě a řídit ty nejrychlejší a nejzajímavějších automobilů světě.
Inzerát navíc dodává, že pokud to zvládnete bez nehody, bude to výhodou (avšak není to nezbytný předpoklad). O "pravosti" tohoto inzerátu se dá samozřejmě silně pochybovat, avšak bezpochyby se jedná o netradiční a zdařilou reklamu na druhou sérii pořadu The Grand Tour.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.