Ferrari 288 GTO R mohlo dominovat skupině B, kdyby ji nezrušili

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 14. srpna 2017, 15:39 Aktualizováno 14.8.2017, 16:10 Google+

Závody skupiny B sice trvaly pouze pár let, ovšem během té doby dokázaly stvořit několik legend ve světě motorsportu a vybudovat si ohromnou základnu fanoušků. Své místa na výsluní těchto extrémních závodů si chtělo vychutnat i Ferrari s modelem 288, ovšem než byl vůz hotový, závody byly zrušeny.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Grafický koncept Ferrari 288 GTO R

Grafický koncept Ferrari 288 GTO R | foto: behance.net

Sdílejte článek

Nebýt závodů Skupiny B, pravděpodobně bychom se nikdy nedočkali vozů jako Audi Sport Quattro, BMW M1 nebo Porsche 959. Po několika ošklivých nehodách však byly závody v roce 1987 zrušeny, aniž by se na nich mohlo představit Ferrari 288 GTO, které si dělalo velké ambice na úspěchy.

Fotografie které si můžete prohlédnout ve fotogalerii níže ale nepředstavují klasické Ferrari 288 Evoluzione, které vyvíjelo Ferrari, ale Ferrari 288 GTO R, které je pouhým digitálním konceptem, který na web Behance vystavil Zoki Nanco.

Na rozdíl od Evoluzione si GTO R zachovalo svůj standardní vzhled, který však doplňuje řada aerodynamických doplňků, od předního splitteru přes unikátní prahy až po masivní zadní difuzér. Třešničkou na dortu je pak obrovské křídlo, na kterém by se dalo snad i žehlit.

Designér nám sice žádné bližší záběru interiéru neukázal, ovšem na první pohled se zdá, že kromě bezpečnostního rámu se toho v interiéru vozu příliš nezměnilo.

Vytisknout

Diskuze: Ferrari 288 GTO R mohlo dominovat skupině B, kdyby ji nezrušili

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační fotografie

Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

Škoda 1101 Tudor

75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW Sportline

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

DS 9

Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

pohonné hmoty

Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

Chevrolet Bolt

Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Test: Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

Hyundai IONIQ 5

Česká premiéra Hyundai IONIQ 5, změní novinka pravidla hry?

reklama

Doporučujeme

McLaren 720S

Takový zájem nikdo nečekal, McLaren 720S se na showroomech ani neohřeje

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. 75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

  2. Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

  3. Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

  4. Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

  5. Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

  6. Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud