Závody skupiny B sice trvaly pouze pár let, ovšem během té doby dokázaly stvořit několik legend ve světě motorsportu a vybudovat si ohromnou základnu fanoušků. Své místa na výsluní těchto extrémních závodů si chtělo vychutnat i Ferrari s modelem 288, ovšem než byl vůz hotový, závody byly zrušeny.
Nebýt závodů Skupiny B, pravděpodobně bychom se nikdy nedočkali vozů jako Audi Sport Quattro, BMW M1 nebo Porsche 959. Po několika ošklivých nehodách však byly závody v roce 1987 zrušeny, aniž by se na nich mohlo představit Ferrari 288 GTO, které si dělalo velké ambice na úspěchy.
Fotografie které si můžete prohlédnout ve fotogalerii níže ale nepředstavují klasické Ferrari 288 Evoluzione, které vyvíjelo Ferrari, ale Ferrari 288 GTO R, které je pouhým digitálním konceptem, který na web Behance vystavil Zoki Nanco.
Na rozdíl od Evoluzione si GTO R zachovalo svůj standardní vzhled, který však doplňuje řada aerodynamických doplňků, od předního splitteru přes unikátní prahy až po masivní zadní difuzér. Třešničkou na dortu je pak obrovské křídlo, na kterém by se dalo snad i žehlit.
Designér nám sice žádné bližší záběru interiéru neukázal, ovšem na první pohled se zdá, že kromě bezpečnostního rámu se toho v interiéru vozu příliš nezměnilo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.