Na internetu už se objevilo mnoho vozidel na pásech, ovšem tahle Audi S1 působí skutečně výjimečně. Zatímco v ostatních případech vyfasovaly pásy drsné off-roady, v tomto případě se jedná spíše o stylového nasupeného prcka.
O projektu toho bohužel moc nevíme, ovšem na rozdíl od většiny dosud viděných podobných úprav tento vůz nevypadá na nízkorozpočtový samo-domo projekt.
Ani tak se ale majitel nevyhnul řezání do plastů. Aby pásy na vůz vešly, musela být zvýšena světlá výška a také došlo k vyříznutí části předního i zadního nárazníku. Naštěstí si ale montáž pásů nevyžádala zásahy do blatníků, takže úprava do sériového stavu by neměla být zas tak moc náročná.
Motor pod kapotou S1 generuje výkon cca 230 koní, což se sice nemusí zdát moc, ovšem tento dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec původně z Golfu GTI dokáže nabídnout ohromný točivý moment. To se ukazuje i na videu, kde se vozu při akceleraci zvedá jeden z pásů.
Ve výsledku se tak jedná o zajímavou úpravu, která se však zdá na obyčejné pláži poněkud zbytečná. Na sněhu by ovšem s takto upravenou S1 mohla být vcelku slušná zábava.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?