Na internetu už se objevilo mnoho vozidel na pásech, ovšem tahle Audi S1 působí skutečně výjimečně. Zatímco v ostatních případech vyfasovaly pásy drsné off-roady, v tomto případě se jedná spíše o stylového nasupeného prcka.
O projektu toho bohužel moc nevíme, ovšem na rozdíl od většiny dosud viděných podobných úprav tento vůz nevypadá na nízkorozpočtový samo-domo projekt.
Ani tak se ale majitel nevyhnul řezání do plastů. Aby pásy na vůz vešly, musela být zvýšena světlá výška a také došlo k vyříznutí části předního i zadního nárazníku. Naštěstí si ale montáž pásů nevyžádala zásahy do blatníků, takže úprava do sériového stavu by neměla být zas tak moc náročná.
Motor pod kapotou S1 generuje výkon cca 230 koní, což se sice nemusí zdát moc, ovšem tento dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec původně z Golfu GTI dokáže nabídnout ohromný točivý moment. To se ukazuje i na videu, kde se vozu při akceleraci zvedá jeden z pásů.
Ve výsledku se tak jedná o zajímavou úpravu, která se však zdá na obyčejné pláži poněkud zbytečná. Na sněhu by ovšem s takto upravenou S1 mohla být vcelku slušná zábava.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.