Internet se poslední dobou plní videi, na kterých různá individua rozbalují různé věci, od naprostých blbostí až po automobily. Málokdo má ovšem takový styl, jako Yazeed Al-Rajhi, který se na Facebooku pochlubil videem, na kterém si rozbaluje své nové Bugatti Chiron
Dříve či později bude na světě několik stovek těchto automobilů, ovšem i tak je každé Bugatti Chiron jedinečným strojem, který stojí za pozornost. Tento si jí však zaslouží ještě minimálně ze dvou dalších důvodů: netradičního zbarvení a velmi netradičního "rozbalování".
Začněme ale od barvy. Bugatti Chiron se zatím ukázala v několika víceméně tradičních barevných kombinacích, které sdílí s předchozím Veyronem. Tento Chiron si však majitel objednal v černo-bílé kombinaci, díky které na první pohled připomíná Pandu - samozřejmě nic ve zlém.
Motoristé z USA by naopak mohli dodat, že v této barevné kombinaci připomíná spíše zbarvení některých policejních vozů z různých států USA, od těch však Bugatti odlišuje mnoho věcí, včetně cenovky 3 milionů dolarů (cca 66,2 milionu korun). Tato barevná kombinace je však u majitele, kterým je Yazeed Al-Rajhi, oblíbená, neboť před časem si objednal i stejně zbarvené Bentley Bentayga.
Pokud se však u majitele zdržíme, Yazeed Al-Rajhi není žádný nováček ve světě rychlých vozů. Dokonce se dát říci, že ve svých 36 letech patří k jedněm z "nejvhodnějších" majitelů hypersportovních automobilů. Má za sebou totiž bohatou závodní kariéru, během se jako rally závodník účastnil šampionátu IRC i WRC. Kromě toho také vlastní závodní tým, který se účastnil Rally Dakar 2015 s vozem Mini a často se věnuje charitě.
Motor W16 o výkonu 1,500 koní a neskutečném točivém momentu tak bude pod jeho vedením jistě v dobrých rukou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.