Internet se poslední dobou plní videi, na kterých různá individua rozbalují různé věci, od naprostých blbostí až po automobily. Málokdo má ovšem takový styl, jako Yazeed Al-Rajhi, který se na Facebooku pochlubil videem, na kterém si rozbaluje své nové Bugatti Chiron
Dříve či později bude na světě několik stovek těchto automobilů, ovšem i tak je každé Bugatti Chiron jedinečným strojem, který stojí za pozornost. Tento si jí však zaslouží ještě minimálně ze dvou dalších důvodů: netradičního zbarvení a velmi netradičního "rozbalování".
Začněme ale od barvy. Bugatti Chiron se zatím ukázala v několika víceméně tradičních barevných kombinacích, které sdílí s předchozím Veyronem. Tento Chiron si však majitel objednal v černo-bílé kombinaci, díky které na první pohled připomíná Pandu - samozřejmě nic ve zlém.
Motoristé z USA by naopak mohli dodat, že v této barevné kombinaci připomíná spíše zbarvení některých policejních vozů z různých států USA, od těch však Bugatti odlišuje mnoho věcí, včetně cenovky 3 milionů dolarů (cca 66,2 milionu korun). Tato barevná kombinace je však u majitele, kterým je Yazeed Al-Rajhi, oblíbená, neboť před časem si objednal i stejně zbarvené Bentley Bentayga.
Pokud se však u majitele zdržíme, Yazeed Al-Rajhi není žádný nováček ve světě rychlých vozů. Dokonce se dát říci, že ve svých 36 letech patří k jedněm z "nejvhodnějších" majitelů hypersportovních automobilů. Má za sebou totiž bohatou závodní kariéru, během se jako rally závodník účastnil šampionátu IRC i WRC. Kromě toho také vlastní závodní tým, který se účastnil Rally Dakar 2015 s vozem Mini a často se věnuje charitě.
Motor W16 o výkonu 1,500 koní a neskutečném točivém momentu tak bude pod jeho vedením jistě v dobrých rukou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?