Zarooq SandRacer 500GT se světu poprvé představil ve formě konceptu v roce 2015 na akci Abu Dhabi Grand Prix. Na rozdíl od většiny automobilů však během cesty od konceptu k finálnímu vozu získal ještě více výkonu a s tím i spojené zábavy.
Design vozu pochází z dílny designéra jménem Anthony Jannarell, který se proslavil například návrhem vozu Lyken HyperSport. O stavbu karbonové karoserie i výrobu luxusního interiéru se zasloužila společnost Mansory. Díky karoserii z lehkého karbonu se navíc povedlo udržet váhu vozu na přijatelné hodnotě 1,3 tuny.
Původně navržený koncept měl být poháněn motorem V6, ten byl však nahrazen silnějším 6.2 litrovým motorem V8 o výkonu 525 koní a točivém momentu 660 Nm. Tato porce je následně posílána poze na zadní nápravu skrze 5-stupňovou sekvenční převodovku, která má své kořeny v závodních vozech. I díky nízké hmotnosti tak vůz dokáže dosáhnout maximální rychlosti až 220 km/h.
Aby se Zarooq dal označovat za skutečný off-road supersport, potřeboval k tomu i kvalitní podvozek, který dodala společnost Intrax Racing. Díky nastavitelnosti podvozku v rozsahu až 450 mm si navíc uživatel může přizpůsobit vůz k danému terénu. Na čistých silnicích je možné vůz snížit, zatímco během řádění v pouštních dunách lze využít maximální možné výšky.
Během první série výroby bude vyrobeno cca 35 těchto strojů, přičemž cena za jeden činí cca 450,000 dolarů, tedy 10,3 milionu korun. Vůz je zatím schválen k provozu pouze v SAE, zda se tedy počítá i s jeho vývozem je značně nejisté.