Chuck Norris, do této chvíle považován pouze za legendu bojových umění, je i legendou za volantem dodávek Fiat Ducato Professional. Minimálně tedy v novém spotu, který v nedávné době pro automobilku natočil.
Dnešní doba reklamám na automobily příliš nepřeje. Buď jsou příliš nudné a lidi nezajímají, nebo jsou příliš zábavné a v televizi je zatrhnou. To ale rozhodně není případ nového spotu na Fiat Ducato, ve kterém vystupuje i neohrožený Chuck Norris.
Reklamní spot totiž nemá nic, čím by mohl televizní cenzory naštvat natolik, aby ho zakázali. Zato však nabídne kreativitu, vtip i drsný pohled Chucka, který vyzkouší několik modelů Ducato a přitom ještě zpráská pár záporáků.
V reklamě se přitom dozvíme i praktické věci, jako třeba odolnost vůči raketám, které díky posuvným dveřím proletí vozem bez výbuchu. Hodit se může i sklápěcí rampa, ze které můžete na padouchy sypat pomeranče. A vrcholem je pohon všech kol, který za vámi v lomu vytvoří dokonalou prachovou clonu, ve které padouši zkrátka nemají šanci.
Nové Ducato Professional je zkrátka drsné, jak Chuck Norris. A to už je co říct.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.