Ačkoliv nám toho Tesla o druhé generaci Roadsteru příliš neřekla, může nás těšit alespoň ta jistota, že na něm pracuje. Někteří šikovní designéři však nechtějí čekat na první oficiální informace, následkem čehož vznikají designová studie jako tato.
Studie druhé generace Tesla Roadsteru, kterou na serveru Behance umístil designér Vinicius Buch, znázorňuje nový Roadster jako perfektní elektrickou hračku pro velký kluky.
Během jejího navrhování se Buch držel jediného cíle, který si Elon Musek pro nový Roadster nastavil: zvládnout zrychlení z 0 na 96 km/h pod 2 vteřiny. A to za použití klasických silničních pneumatik a bez jakýchkoliv úprav, se kterými by Roadster nesměl legálně na silnici.
Ačkoliv vůz vypadá spíše jako ze Sci-Fi filmu, jeho designér bezpochyby sázel na maximální aerodynamičnost, nízkou váhu a moderní design. Přesně tak, jak by se dalo očekávat přímo od samotné Tesly.
Ze snímků, které uveřejnil, si tak můžeme prohlédnout agresivní masku LED světlomety, elegantní design připomínající Mazdu Mx-5, nabíjecí port umístěný v zadní části vozu, malé a odstranitelné čelní sklo, kufr v přední části a velice jednoduchou a čistou palubní desku.
Na podobu skutečného Tesla Roadsteru druhé generace si budeme muset ještě pár let počkat, ovšem kdyby dostal podobné ztvárnění, málokdo by se zlobil. Tesla však zřejmě vsadí na vyšší praktičnost, a nabídne alespoň střechu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.