Porsche si pro své zákazníky připravilo nový dopravní prostředek na extrémně krátké vzdálenosti - kancelářskou židli. Za cenu více než 130,000 Kč tak můžete v kanceláři zažívat stejný pocit, jako za volantem jednoho z legendárních sportovních vozů - to alespoň tvrdí Porsche v několika svých reklamách.
Ano, Porsche dokonce připravilo k propagaci svého kancelářského křesla i několik reklam v podobě videa. V nich propaguje hlavně styl křesla, který odpovídá designu sedaček z poslední vozů 911 a také různé "vychytávky", které vám mají v křesle zajistit větší komfort.
Stejně jako většina kancelářských židlí, i tato je výškově nastavitelná. Co už však většina ostatních židlí postrádá je elektrické ovládání sklonu opěráku, nebo "3D" nastavení opěrek rukou. To vše díky elektrickým motorkům napájeným dobíjecí baterií. Opomenout však nesmíme ani speciální háček na bundu, nacházející se v zadní části křesla.
Samotné křeslo je čalouněno černou kůží, kterou bychom nalezli i v interiéru vozů Porsche 911. Pokud se vám však černá nelíbí, můžete si zvolit jednu z celkem sta nabízených barev. Za to už si však zřejmě připlatíte víc. Přitom už obyčejné černé křeslo vás vyjde na děsivých 5,690 dolarů (133,000 Kč).
Připlatit si však můžete i za exkluzivní křeslo "RS", které kopíruje sedačky z vozu Carrera GTS a 911 GT3. Uprostřed sedáku tak naleznete čalounění Alkantarou, které je od zbytku sedáku odděleno červeným prošíváním. Navíc se křeslo RS od zbytku odlišuje černou barvou základny, zatímco ostatní křesla používají barvu stříbrnou. RS verze vás však vyjde už na 6,569 dolarů, tedy cca 153,000 Kč.
V jedné z reklam Porsche neopomene zmínit ani "5 speciálních koleček pro lepší trakci". Skutečností však je, že za tyto peníze už pořídíte starší Porsche 924 / 944, které možná nebude oplývat takovým luxusem ani 5 kolečky, ovšem k jednomu křeslu nabídce další 3, společně s volantem, čtyřmi koly, motorem a schopností přepravit vás kam jen si zamanete.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.