Porsche si pro své zákazníky připravilo nový dopravní prostředek na extrémně krátké vzdálenosti - kancelářskou židli. Za cenu více než 130,000 Kč tak můžete v kanceláři zažívat stejný pocit, jako za volantem jednoho z legendárních sportovních vozů - to alespoň tvrdí Porsche v několika svých reklamách.
Ano, Porsche dokonce připravilo k propagaci svého kancelářského křesla i několik reklam v podobě videa. V nich propaguje hlavně styl křesla, který odpovídá designu sedaček z poslední vozů 911 a také různé "vychytávky", které vám mají v křesle zajistit větší komfort.
Stejně jako většina kancelářských židlí, i tato je výškově nastavitelná. Co už však většina ostatních židlí postrádá je elektrické ovládání sklonu opěráku, nebo "3D" nastavení opěrek rukou. To vše díky elektrickým motorkům napájeným dobíjecí baterií. Opomenout však nesmíme ani speciální háček na bundu, nacházející se v zadní části křesla.
Samotné křeslo je čalouněno černou kůží, kterou bychom nalezli i v interiéru vozů Porsche 911. Pokud se vám však černá nelíbí, můžete si zvolit jednu z celkem sta nabízených barev. Za to už si však zřejmě připlatíte víc. Přitom už obyčejné černé křeslo vás vyjde na děsivých 5,690 dolarů (133,000 Kč).
Připlatit si však můžete i za exkluzivní křeslo "RS", které kopíruje sedačky z vozu Carrera GTS a 911 GT3. Uprostřed sedáku tak naleznete čalounění Alkantarou, které je od zbytku sedáku odděleno červeným prošíváním. Navíc se křeslo RS od zbytku odlišuje černou barvou základny, zatímco ostatní křesla používají barvu stříbrnou. RS verze vás však vyjde už na 6,569 dolarů, tedy cca 153,000 Kč.
V jedné z reklam Porsche neopomene zmínit ani "5 speciálních koleček pro lepší trakci". Skutečností však je, že za tyto peníze už pořídíte starší Porsche 924 / 944, které možná nebude oplývat takovým luxusem ani 5 kolečky, ovšem k jednomu křeslu nabídce další 3, společně s volantem, čtyřmi koly, motorem a schopností přepravit vás kam jen si zamanete.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?