Porsche si pro své zákazníky připravilo nový dopravní prostředek na extrémně krátké vzdálenosti - kancelářskou židli. Za cenu více než 130,000 Kč tak můžete v kanceláři zažívat stejný pocit, jako za volantem jednoho z legendárních sportovních vozů - to alespoň tvrdí Porsche v několika svých reklamách.
Ano, Porsche dokonce připravilo k propagaci svého kancelářského křesla i několik reklam v podobě videa. V nich propaguje hlavně styl křesla, který odpovídá designu sedaček z poslední vozů 911 a také různé "vychytávky", které vám mají v křesle zajistit větší komfort.
Stejně jako většina kancelářských židlí, i tato je výškově nastavitelná. Co už však většina ostatních židlí postrádá je elektrické ovládání sklonu opěráku, nebo "3D" nastavení opěrek rukou. To vše díky elektrickým motorkům napájeným dobíjecí baterií. Opomenout však nesmíme ani speciální háček na bundu, nacházející se v zadní části křesla.
Samotné křeslo je čalouněno černou kůží, kterou bychom nalezli i v interiéru vozů Porsche 911. Pokud se vám však černá nelíbí, můžete si zvolit jednu z celkem sta nabízených barev. Za to už si však zřejmě připlatíte víc. Přitom už obyčejné černé křeslo vás vyjde na děsivých 5,690 dolarů (133,000 Kč).
Připlatit si však můžete i za exkluzivní křeslo "RS", které kopíruje sedačky z vozu Carrera GTS a 911 GT3. Uprostřed sedáku tak naleznete čalounění Alkantarou, které je od zbytku sedáku odděleno červeným prošíváním. Navíc se křeslo RS od zbytku odlišuje černou barvou základny, zatímco ostatní křesla používají barvu stříbrnou. RS verze vás však vyjde už na 6,569 dolarů, tedy cca 153,000 Kč.
V jedné z reklam Porsche neopomene zmínit ani "5 speciálních koleček pro lepší trakci". Skutečností však je, že za tyto peníze už pořídíte starší Porsche 924 / 944, které možná nebude oplývat takovým luxusem ani 5 kolečky, ovšem k jednomu křeslu nabídce další 3, společně s volantem, čtyřmi koly, motorem a schopností přepravit vás kam jen si zamanete.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.