Porsche si pro své zákazníky připravilo nový dopravní prostředek na extrémně krátké vzdálenosti - kancelářskou židli. Za cenu více než 130,000 Kč tak můžete v kanceláři zažívat stejný pocit, jako za volantem jednoho z legendárních sportovních vozů - to alespoň tvrdí Porsche v několika svých reklamách.
Ano, Porsche dokonce připravilo k propagaci svého kancelářského křesla i několik reklam v podobě videa. V nich propaguje hlavně styl křesla, který odpovídá designu sedaček z poslední vozů 911 a také různé "vychytávky", které vám mají v křesle zajistit větší komfort.
Stejně jako většina kancelářských židlí, i tato je výškově nastavitelná. Co už však většina ostatních židlí postrádá je elektrické ovládání sklonu opěráku, nebo "3D" nastavení opěrek rukou. To vše díky elektrickým motorkům napájeným dobíjecí baterií. Opomenout však nesmíme ani speciální háček na bundu, nacházející se v zadní části křesla.
Samotné křeslo je čalouněno černou kůží, kterou bychom nalezli i v interiéru vozů Porsche 911. Pokud se vám však černá nelíbí, můžete si zvolit jednu z celkem sta nabízených barev. Za to už si však zřejmě připlatíte víc. Přitom už obyčejné černé křeslo vás vyjde na děsivých 5,690 dolarů (133,000 Kč).
Připlatit si však můžete i za exkluzivní křeslo "RS", které kopíruje sedačky z vozu Carrera GTS a 911 GT3. Uprostřed sedáku tak naleznete čalounění Alkantarou, které je od zbytku sedáku odděleno červeným prošíváním. Navíc se křeslo RS od zbytku odlišuje černou barvou základny, zatímco ostatní křesla používají barvu stříbrnou. RS verze vás však vyjde už na 6,569 dolarů, tedy cca 153,000 Kč.
V jedné z reklam Porsche neopomene zmínit ani "5 speciálních koleček pro lepší trakci". Skutečností však je, že za tyto peníze už pořídíte starší Porsche 924 / 944, které možná nebude oplývat takovým luxusem ani 5 kolečky, ovšem k jednomu křeslu nabídce další 3, společně s volantem, čtyřmi koly, motorem a schopností přepravit vás kam jen si zamanete.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?