Po vážné nehodě Richarda Hammonda se na internetu objevila řada dotazů, zda jeho operované koleno nějakým způsobem ovlivní natáčení. Nebudeme vás dlouho napínat, odpověď samozřejmě zní: Ano.
Jeremy Clarkson se k tomuto tématu vyjádřil na motoristické sociální sítí Drive Tribe, kde postupně rozepsal všechny věci, které se nyní změní. Tou první byl nenadálý výlet Jamese Maye z letiště Gatwick, odkud musel narychlo odletět aby zastoupil Hammonda během natáčení.
Další část velkých změn se točí kolem scénáře. Na tom už od dnešního rozbřesku pracuje sám Clarkson, který se snaží všechny scény přizpůsobit skutečnosti, že jeho kolega se svým operovaným kolenem nebude moci několik měsíců řídit, zatímco on si leží v posteli uprostřed Švýcarských Alp a je obskakován sestřičkami které mu plní všechna přání a ještě mu podávají drogy.
Už teď se však zdá, že se pro Hammonda přeci jen nějaká práce najde. Za pár dní má totiž dorazit do kanceláře, kde chybí toner a slečna, která vařila kafe, si vzala dovolenou. Clarkson proto předpokládá, že tyto úkony by mohl Hammond zvládnout i s jednou nohou.
Jaké zdržení nové série se očekává nám však Clarkson ve své zprávě neprozradil.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?