Po vážné nehodě Richarda Hammonda se na internetu objevila řada dotazů, zda jeho operované koleno nějakým způsobem ovlivní natáčení. Nebudeme vás dlouho napínat, odpověď samozřejmě zní: Ano.
Jeremy Clarkson se k tomuto tématu vyjádřil na motoristické sociální sítí Drive Tribe, kde postupně rozepsal všechny věci, které se nyní změní. Tou první byl nenadálý výlet Jamese Maye z letiště Gatwick, odkud musel narychlo odletět aby zastoupil Hammonda během natáčení.
Další část velkých změn se točí kolem scénáře. Na tom už od dnešního rozbřesku pracuje sám Clarkson, který se snaží všechny scény přizpůsobit skutečnosti, že jeho kolega se svým operovaným kolenem nebude moci několik měsíců řídit, zatímco on si leží v posteli uprostřed Švýcarských Alp a je obskakován sestřičkami které mu plní všechna přání a ještě mu podávají drogy.
Už teď se však zdá, že se pro Hammonda přeci jen nějaká práce najde. Za pár dní má totiž dorazit do kanceláře, kde chybí toner a slečna, která vařila kafe, si vzala dovolenou. Clarkson proto předpokládá, že tyto úkony by mohl Hammond zvládnout i s jednou nohou.
Jaké zdržení nové série se očekává nám však Clarkson ve své zprávě neprozradil.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?