Po srážce s Priusem skončil terénní Mercedes na boku

AutoRoad.cz, 6. června 2017, 13:13 Google+

Pokud vám někdo řekne, že se srazil Mercedes G s Toyotou Prius, pravděpodobně se začnete ptát v jaké nemocnici leží řidič Priusu. V tomto případě ale David vyhrál nad Goliášem a na boku skončil velký Mercedes-Benz G500

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Po srážce s Toyotou Prius skončil Mercedes-Benz G na boku se silně poškozenou střechou

Po srážce s Toyotou Prius skončil Mercedes-Benz G na boku se silně poškozenou střechou | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Toyota Prius je mnoha milovníky aut doslova proklínaným vozem. Vše v tomto autě totiž bylo podřízeno funkčnosti a ekologičnosti. Tvar karoserie kašle na vkus a podřizuje se čistě aerodynamice a motor vám místo zajímavého zrychlení nabídne pouze nízkou spotřebu. Zkrátka nic, co by mohl průměrný milovník aut obdivovat. 

Naproti tomu hranatý Mercedes-Benz G500 je krásným opakem toho všeho. Vysoká stavba karoserie s aerodynamikou lednice, pohon všech kol, luxusní vybavení, výkonný motor a velké pneumatiky zaměřené na co největší trakci při jízdě mimo silnici.

Když tedy dojde ke srážce tohoto takřka třítunového Mercedesu s malou hybridní Toyotou Prius, málokdo by čekal, že na střeše skončí Mercedes. Přesně to se ale stalo v Londýně. Když řidič černého Mercedesu G500 4x4 projel křižovatku na červenou, narazila do něj z boku malá Toyota. Náraz zřejmě nebyl příliš silný, ovšem vysoko umístěné těžiště Mercedesu ukázalo svá negativa.

Mercedes se tak převrátil na bok a při svém pádu stihl zasáhnout i autobusovou zastávku, kde naštěstí nikdo nebyl. Oba řidiči z vozidel odešli po svých a fyzicky nezraněni. U řidiče Mercedesu se však dá očekávat minimálně velké duševní poranění Ega. Jak je z fotky patrné, Prius utrpěl jen malé poškození přední části. Mercedes však během pádu utrpěl silná poškození A sloupků, takže možná bude na odpis.

Vytisknout

Diskuze: Po srážce s Priusem skončil terénní Mercedes na boku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Apple zavádí novou službu "Do Not Disturb While Driving"

Sedíte za volantem? Nově to telefony poznají, a odmítnou fungovat

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud