Pokud vám někdo řekne, že se srazil Mercedes G s Toyotou Prius, pravděpodobně se začnete ptát v jaké nemocnici leží řidič Priusu. V tomto případě ale David vyhrál nad Goliášem a na boku skončil velký Mercedes-Benz G500
Toyota Prius je mnoha milovníky aut doslova proklínaným vozem. Vše v tomto autě totiž bylo podřízeno funkčnosti a ekologičnosti. Tvar karoserie kašle na vkus a podřizuje se čistě aerodynamice a motor vám místo zajímavého zrychlení nabídne pouze nízkou spotřebu. Zkrátka nic, co by mohl průměrný milovník aut obdivovat.
Naproti tomu hranatý Mercedes-Benz G500 je krásným opakem toho všeho. Vysoká stavba karoserie s aerodynamikou lednice, pohon všech kol, luxusní vybavení, výkonný motor a velké pneumatiky zaměřené na co největší trakci při jízdě mimo silnici.
Když tedy dojde ke srážce tohoto takřka třítunového Mercedesu s malou hybridní Toyotou Prius, málokdo by čekal, že na střeše skončí Mercedes. Přesně to se ale stalo v Londýně. Když řidič černého Mercedesu G500 4x4 projel křižovatku na červenou, narazila do něj z boku malá Toyota. Náraz zřejmě nebyl příliš silný, ovšem vysoko umístěné těžiště Mercedesu ukázalo svá negativa.
Mercedes se tak převrátil na bok a při svém pádu stihl zasáhnout i autobusovou zastávku, kde naštěstí nikdo nebyl. Oba řidiči z vozidel odešli po svých a fyzicky nezraněni. U řidiče Mercedesu se však dá očekávat minimálně velké duševní poranění Ega. Jak je z fotky patrné, Prius utrpěl jen malé poškození přední části. Mercedes však během pádu utrpěl silná poškození A sloupků, takže možná bude na odpis.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.