Pokud vám někdo řekne, že se srazil Mercedes G s Toyotou Prius, pravděpodobně se začnete ptát v jaké nemocnici leží řidič Priusu. V tomto případě ale David vyhrál nad Goliášem a na boku skončil velký Mercedes-Benz G500
Toyota Prius je mnoha milovníky aut doslova proklínaným vozem. Vše v tomto autě totiž bylo podřízeno funkčnosti a ekologičnosti. Tvar karoserie kašle na vkus a podřizuje se čistě aerodynamice a motor vám místo zajímavého zrychlení nabídne pouze nízkou spotřebu. Zkrátka nic, co by mohl průměrný milovník aut obdivovat.
Naproti tomu hranatý Mercedes-Benz G500 je krásným opakem toho všeho. Vysoká stavba karoserie s aerodynamikou lednice, pohon všech kol, luxusní vybavení, výkonný motor a velké pneumatiky zaměřené na co největší trakci při jízdě mimo silnici.
Když tedy dojde ke srážce tohoto takřka třítunového Mercedesu s malou hybridní Toyotou Prius, málokdo by čekal, že na střeše skončí Mercedes. Přesně to se ale stalo v Londýně. Když řidič černého Mercedesu G500 4x4 projel křižovatku na červenou, narazila do něj z boku malá Toyota. Náraz zřejmě nebyl příliš silný, ovšem vysoko umístěné těžiště Mercedesu ukázalo svá negativa.
Mercedes se tak převrátil na bok a při svém pádu stihl zasáhnout i autobusovou zastávku, kde naštěstí nikdo nebyl. Oba řidiči z vozidel odešli po svých a fyzicky nezraněni. U řidiče Mercedesu se však dá očekávat minimálně velké duševní poranění Ega. Jak je z fotky patrné, Prius utrpěl jen malé poškození přední části. Mercedes však během pádu utrpěl silná poškození A sloupků, takže možná bude na odpis.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?