Málokdo by asi čekal, že slavný představitel texaského rangera spojí své síly s automobilkou, mezi jejíž nejslavnější evropské vozy patří Fiat 500. Přesto se tak stalo a již brzy uvidíme Chucka na obrazovkách.
Pravděpodobně už příští měsíc bychom se mohli dočkat reklamní kampaně, ve které bude známý televizní i filmový herec, producent a mistr bojových umění prezentovat značku Fiat a produkty z její řady "Professional".
Marketingové oddělení si pro novou kampaň, která bude zaměřena na evropský trh, nevybrala Chucka Norrise náhodou. Již od roku 2008 se totiž kolem jeho postavy začaly množit různé vtipy, báje a legendy, které tomuto člověku přiřazují až nadlidské schopnosti hodné nejednoho super-hrdiny.
Některé reklamní agentury by to možná odradilo, Fiat se na to ale rozhodl vsadit. Podle vyjádření automobilky by měl Norris humorně ztvárnit všechny kvality a hodnoty společnosti.
Společnost také sází na tom, že se postava Chucka Norrise stala legendou na internetu, kde se vtipy a obrázky a videa spojená s jeho jménem šíří neskutečnou rychlostí. Ostatně toho jsme byli svědky již v minulých letech, kdy vznikl virální fenomén jménem "Chuck Norris facts".
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?