Pravděpodobně už příští měsíc bychom se mohli dočkat reklamní kampaně, ve které bude známý televizní i filmový herec, producent a mistr bojových umění prezentovat značku Fiat a produkty z její řady "Professional".
Marketingové oddělení si pro novou kampaň, která bude zaměřena na evropský trh, nevybrala Chucka Norrise náhodou. Již od roku 2008 se totiž kolem jeho postavy začaly množit různé vtipy, báje a legendy, které tomuto člověku přiřazují až nadlidské schopnosti hodné nejednoho super-hrdiny.
Některé reklamní agentury by to možná odradilo, Fiat se na to ale rozhodl vsadit. Podle vyjádření automobilky by měl Norris humorně ztvárnit všechny kvality a hodnoty společnosti.
Společnost také sází na tom, že se postava Chucka Norrise stala legendou na internetu, kde se vtipy a obrázky a videa spojená s jeho jménem šíří neskutečnou rychlostí. Ostatně toho jsme byli svědky již v minulých letech, kdy vznikl virální fenomén jménem "Chuck Norris facts".