Vytrestat někoho tím, že ho vybrdzím, je jedna z největších pitomostí, které se v posledních letech na silnicích objevily. Zkoušet ale vybrzdit hasičskou cisternu, jejíž váha přasahuje 10 tun, to chce buď hodně odvahy nebo málo rozumu.
Celý incident se odehrál v sobotu 13. května v Holešovicích. Když se hasičská cisterna vracela na svou nedalekou základnu, předjel ji řidič Porsche. Kromě toho, že hasičský vůz předjížděl přes plnou čáru, zároveň omezil dodávku jedoucí v protisměru. Hasiči, kteří zřejmě mají bohaté zkušenosti s výjezdy k následkům podobného chování, na řidiče zatroubili. Tím se však dotkli jeho ega.
Poté, co rukou vystrčeno z okna svého vozu ukazoval hasičům jakási gesta, rozhodl se oba vozy zpomalit. Poté ale opět zrychlil a pokračoval v jízdě před hasiči. Po pár desítkách metrů ale opět začal zpomalovat až nakonec zastavil uprostřed silnice. Ze záběrů palubní kamery hasičského vozu je celkem dobře vidět, že zastavit hasičskou cisternu dalo poměrně dost práce.
Poté, co řidič vystoupil, přiběhl k němu i hasič a nahrávka v tu chvíli končí. Pokud doufáte, že mu hasiči vysvětlili pravidla slušného chování ručně, musíme vás zklamat. Na internetu je totiž další nahrávka, která ukazuje, že hasiči muže pouze zdrželi do příjezdu policistů. Agresivnímu řidiči teď hrozí pokuta až 10 tisíc a zákaz řízení od půl do jednoho roku.
Otázkou zůstává, zda řidiči vůbec došlo jak stupidně se chová, když se snaží vybrzdit hasičský automobil, jehož váhu a chování zásadním způsobem ovlivňují tisíce litrů vody v nádrži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.