Na internetu se objevil tenhle Dodge Challenger Hellcat s nájezdem pouhých 18 mil (přibližně 28 kilometrů). Rozbitý Hellcat v současné době nabízí americká firma v Oháju, která se specializuje na zakázkové přestavby a úpravy.
Zatímco v inzerátu není zmínka o tom, jak k poškození došlo, při bližším pohledu na fotografie je zřejmé, že se nejednalo o klasickou nehodu. Airbagy nejsou vystřelené, interiér jako nový. K poškození muselo dojít zřejmě, když bylo auto zaparkované, a nebo během přepravy.
Zatímco tenhle muscle car má bohužel to nejlepší za sebou, nejen interiér, ale i motorový prostor vypadá netknutě. To by znamenalo, že by mohl ještě někomu nezajetý 707 koňový motor o obsahu 6,2 litru dobře posloužit.
Je tedy otázkou, jak tento krasavec nakonec dopadne. Možná se někdo odvážně pustí do výměny dveří, nárazníků a opravy střechy a všech sloupků; a možná ho objevíme brzy naleštěný a vypucovaný s poznámkou „první majitel, nekuřák“.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.