Navíc nejde o žádný obyčejný vůz, ale o speciální Benetton B-191 určený pro závody F1 a vyrobený v roce 1991. Za jeho volantem navíc seděli i jiní slavní jezdci.
Vozy F1 jsou velice exkluzivním zbožím, které se na trhu neobjevuje příliš často. Tento je navíc zvláště speciální. Za jeho volantem totiž seděli jezdci takových jmen, jako Nelson Piquet či Michael Schumacher. Vůz byl nasazen v závodech v roce 1991 a poté byl vystaven v muzeu. V nedávné době byl však celkově renovován do stavu nového vozu a nabídnut k prodeji.
Benetton B-191 měl pod kapotou osmiválcový 3,5 litrový motor V8 Ford Cosworth, který produkuje 650 koní při neskutečných 13.000 otáčkách za minutu. Váha vozu přitom činí pouhých 505 kilogramů, čehož bylo dosaženo využitím kompozitního materiálu z uhlíkových vláken.
Cena není pevně určena, neboť prodej bude probíhat formou dražby. Tu organizuje slavná aukční společnost Bonhams. Datum aukce tohoto vozu je stanoveno na 21. května a bude probíhat v Belgii, u okruhu ve Spa. Předběžná cena je odhadována na 750.000-950.000 Euro, což je v přepočtu 20 až 25 milionů Kč.
To je samozřejmě hodně, ale na druhou stranu - kdo může říct, že má doma vůz F1, který řídil M. Schumacher?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.