Kromě nablýskaných a neskutečně rychlých vozů se na Mezinárodním autosalonu v New Yorku představí i projekt Nissan Rogue Trail Warrior.
Nissan Rogue je velice oblíbenou zámořskou obdobou evropského Nissanu X-Trail. Pokud bychom z tabulek prodejnosti vyškrtli vozy se stavbou karoserie pick-up, zjistíme, že je Nissan Rogue v současnosti dokonce nejprodávanějším vozem v USA.
Společnost Nissan si tak pro své fanoušky přichystala na Mezinárodní autosalon v New Yorku poněkud extrémnější provedení tolik oblíbeného modelu. Tam kde mají být kola se nacházejí pásy, z přední masky vyčnívá naviják, na střeše je umístěna tzv. expediční zahrádka se světelnou rampou a místo metalického laku je použita folie s maskovacím vzorem.
Aby se na vůz daly pásy namontovat, bylo potřeba vyměnit tlumiče a zvětšit podběhy. Pohonné ústrojí ale zůstalo nezměněno. Pod kapotou se tak ukrývá sériový čtyřválec 2,5 litru o výkonu 127 kW (170 hp). Podle automobilky by měl výkon stačit jak ke zdolávání zasněžených svahů, tak k překonávání písečných dun.
Michael Bunce z Nissan North America dodává, že nový Nissan Rogue Trail Warrior dá rodinným výletům za dobrodružstvím zcela nový rozměr.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?