Pickup je většinou auto pro práci, legrace se s ním moc neužijete. Existují výjimky, Ford F-150 Raptor, Chevy Colorado ZR2 a pak samozřejmě kategorie ute. Tu zná moc dobře především australský trh, kde tamní automobilky nabízejí pickup, odvozený od běžného sedanu střední třídy, avšak také se silným osmiválcem, ideálně se objevujícím ještě například v Chevroletu Corvette. Co kdyby se ale přímo tyto super- a někdy dokonce i hypersporty proměnily v pickupy rovnou, bez prostředníků? Tuto představu zkusil do virtuální reality přenést grafik, říkající si YasidDesign. Jeho přičiněním tak můžete v následující menší galerii spatřit třeba Ferrari F40 nebo McLaren P1 s praktickou karosérií. Koupili byste si extrémně rychlý, ale také extrémně drahý pickup?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?