Pickup je většinou auto pro práci, legrace se s ním moc neužijete. Existují výjimky, Ford F-150 Raptor, Chevy Colorado ZR2 a pak samozřejmě kategorie ute. Tu zná moc dobře především australský trh, kde tamní automobilky nabízejí pickup, odvozený od běžného sedanu střední třídy, avšak také se silným osmiválcem, ideálně se objevujícím ještě například v Chevroletu Corvette. Co kdyby se ale přímo tyto super- a někdy dokonce i hypersporty proměnily v pickupy rovnou, bez prostředníků? Tuto představu zkusil do virtuální reality přenést grafik, říkající si YasidDesign. Jeho přičiněním tak můžete v následující menší galerii spatřit třeba Ferrari F40 nebo McLaren P1 s praktickou karosérií. Koupili byste si extrémně rychlý, ale také extrémně drahý pickup?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?