Aktuálně nejlepším a nejdražším vozem v nabídce BMW je model s označením M760Li xDrive. A kdo si myslel, že už se nedá vylepšit, díky tomuto článku budou jeho pochyby rozprášeny.
Když vynecháme fakt, že pod kapotou nejvyšší verze sedmičky pracuje 6,6litrový dvanáctiválec s výkonem 610 koní a z nuly na stovku umí velké BMW zrychlit za 3,7 sekundy, pak se tenhle krasavec dočkal některých dalších doplňků z katalogu BMW Individual.
Nelze se divit, že základní cena za vůz neklesne pod 4,6 milionu Kč. Novinkou v nabídce je metalický lak karoserie Frozen Dark Brown z kolekce BMW Individual. Vše podtrhují 20palcová litá kola s dvojitými paprsky a v kabině přibylo čalounění prémiovou kůží Merino v odstínu Cashmere Beige.
Další možností je zvolit vyšité loga na hlavových opěrkách, potažený strop Alcantarou v antracitovém odstínu. Špičkou nabídky je také dekorace z pravého dřeva s lakem piánová čerň. A jak je na tom novinka po cenové stránce? Již jsme si řekli, že základ nejde pod 4,6 milionu. Jenže další příplatky navyšují cenu raketovým tempem. Lak za sto tisíc, kožené čalounění za dvěstě tisíc a rázem máte novou sedmičku s cenou luxusního rodinného baráku s cenovkou začínající číslovkou pět.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.