Aktuálně nejlepším a nejdražším vozem v nabídce BMW je model s označením M760Li xDrive. A kdo si myslel, že už se nedá vylepšit, díky tomuto článku budou jeho pochyby rozprášeny.
Když vynecháme fakt, že pod kapotou nejvyšší verze sedmičky pracuje 6,6litrový dvanáctiválec s výkonem 610 koní a z nuly na stovku umí velké BMW zrychlit za 3,7 sekundy, pak se tenhle krasavec dočkal některých dalších doplňků z katalogu BMW Individual.
Nelze se divit, že základní cena za vůz neklesne pod 4,6 milionu Kč. Novinkou v nabídce je metalický lak karoserie Frozen Dark Brown z kolekce BMW Individual. Vše podtrhují 20palcová litá kola s dvojitými paprsky a v kabině přibylo čalounění prémiovou kůží Merino v odstínu Cashmere Beige.
Další možností je zvolit vyšité loga na hlavových opěrkách, potažený strop Alcantarou v antracitovém odstínu. Špičkou nabídky je také dekorace z pravého dřeva s lakem piánová čerň. A jak je na tom novinka po cenové stránce? Již jsme si řekli, že základ nejde pod 4,6 milionu. Jenže další příplatky navyšují cenu raketovým tempem. Lak za sto tisíc, kožené čalounění za dvěstě tisíc a rázem máte novou sedmičku s cenou luxusního rodinného baráku s cenovkou začínající číslovkou pět.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?