Španělský výrobce Seat se rozhodl, že obohatí nabídku Leona o další verzi. Základem bude současná Cupra, k jejímuž názvu přibude písmenko R.
Právě dodatkové písmenko R bude značit, že tohle bude víc než jen sportovní Leon. Podle nových zpráv se dočkáme o něco vyššího výkonu, který by měl překročit dosavadní hranici 300 koní. Otázkou je, kolik přesně hodlá Seat nabídnout, protože si nejsme jisti, zda by se převýšení parametrů ze strany Španělů líbilo Volkswagenu.
Přesto vše má kabina nabídnout pět míst k sezení a určitě čekejme výhradně pětidvířko. Ba co víc, má se jednat o speciální limitovanou sérii, takže se dá předpokládat, že to bude něco ve stylu Golfu GTI Clubsport S. Podle našich předpokladů se určitě dostane na drobné změny podvozku a v kabině by nebylo od věci, kdyby se objevily lepší dekory.
Ještě zajímavější je zpráva o tom, že Rkový Leon Cupra dorazí ještě letos. Předpokládá se, že jeho premiéra proběhne nejpozději na podzim. O to lepší zprávou je, že chvíli po něm dorazí i sportovní Ateca Cupra. Její příchod potvrdil sám Matthias Rabe, což je víceprezident zodpovědný za vývoj nových modelů.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?