Španělský výrobce Seat se rozhodl, že obohatí nabídku Leona o další verzi. Základem bude současná Cupra, k jejímuž názvu přibude písmenko R.
Právě dodatkové písmenko R bude značit, že tohle bude víc než jen sportovní Leon. Podle nových zpráv se dočkáme o něco vyššího výkonu, který by měl překročit dosavadní hranici 300 koní. Otázkou je, kolik přesně hodlá Seat nabídnout, protože si nejsme jisti, zda by se převýšení parametrů ze strany Španělů líbilo Volkswagenu.
Přesto vše má kabina nabídnout pět míst k sezení a určitě čekejme výhradně pětidvířko. Ba co víc, má se jednat o speciální limitovanou sérii, takže se dá předpokládat, že to bude něco ve stylu Golfu GTI Clubsport S. Podle našich předpokladů se určitě dostane na drobné změny podvozku a v kabině by nebylo od věci, kdyby se objevily lepší dekory.
Ještě zajímavější je zpráva o tom, že Rkový Leon Cupra dorazí ještě letos. Předpokládá se, že jeho premiéra proběhne nejpozději na podzim. O to lepší zprávou je, že chvíli po něm dorazí i sportovní Ateca Cupra. Její příchod potvrdil sám Matthias Rabe, což je víceprezident zodpovědný za vývoj nových modelů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.