Na každém větším a modernějším letišti jsou přítomna tzv. doprovodná vozidla v oranžové barvě a s majáky. Ty mají nápis Follow Me (následuj mě) a nová posila v italské Bologni stojí víc než za pozornost.
Itálie má obecně tendenci využívat určité výhody toho, že je producentem jednich z nejlepších supersportovních vozidel na světě. Asi i proto najdeme u její policie policejní Huracany, které ve službě vystřídali dříve sloužící Gallarda. Nově se však posilou tamního letiště v Bologni stal nový Huracán s výkonem 610 koní.
Tenhle žlutý Huracan s majáčky a nápisy vstoupil do služby na počátku tohoto týdne a sloužit má až do ledna příštího roku. Díky tomu se tamní letiště a piloti mají na co těšit. Krásný italský supersport disponuje desetiválcem s objemem 5,2 litru, pohonem všech kol a ve srovnání s dopravními letadly by jim chvíli stačil i ve sprintu.
Mimochodem, vzdálenost oddělující továrnu Lamborghini v Sant ' Agata od letiště v Bologni je okolo 25 kilometrů, takže to výrobce neměl s dopravením vozu na letiště příliš daleko. Případní cestující si tak mohou po vybalení kufrů a ubytování udělat výlet do blízkého muzea Lamborghini.
Již dříve však letiště Aeroporto di Bologna používalo k doprovodu letadel mnohem silnější a dravější Aventador. Díky tomu je dost možné, že časem, až se představí nové SUV s názvem Urus, se i tenhle šíleně rychlý konkurent pro Bentley Bentayga stane součástí pracovní flotili v Bologni.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.