O konci starého Top Gearu se po celém světě napsaly již stovky stran textu a jeho pokračování nestojí skoro za nic. Jenže konečnou dostal také konkurenční a ne méně zábavný britský Fifth Gear.
O konci starého Top Gearu se po celém světě napsaly již stovky stran textu a jeho pokračování nestojí skoro za nic. Jenže konečnou dostal také konkurenční a ne méně zábavný britský Fifth Gear.
V něm účinkoval bývalý závodní jezdec Tiff Needell a po jeho boku téměř vždy Vicky Butler-Henderson. Postupem času se natočilo hned několik dalších sérií, v nichž se objevili i další hvězdy motorsportu. Přitom právě Fifth Gear byl velmí dobrou konkurencí pro zaniklý Top Gear.
A jelikož to vypadá, že oživení Pátého stupně vypadá beznadějně, jeho tvůrci si připravili velmi dobře zpracované video. V něm jsou ukázány nejlepší a nejkomičtější momenty. Rozhodně stojí za zhlédnutí, protože i my v redakci jsme se občas nad některmý scénkami zasmáli.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?